Έρευνα: Το lockdown αύξησε τις online αγορές - Οι δημοφιλέστερες υπηρεσίες και προϊόντα
pronews.gr
Σύμφωνα με έρευνα της Mastercard, οι αγορές μέσω διαδικτύου «κέρδισαν έδαφος» στις προτιμήσεις των πολιτών, τον τελευταίο μήνα, καθώς περισσότεροι από τους μισούς Ευρωπαίους καταναλωτές (57%) δήλωσαν πως προτιμούσαν αυτόν τρόπο απόκτησης αγαθών.
Παράλληλα, παρατηρείται ρεκόρ αύξησης των συνδρομών σε διαδικτυακές πλατφόρμες για την παρακολούθηση μαθημάτων γυμναστικής ή ταινιών, καθώς και στις υπηρεσίες διαδικτυακής μάθησης, αναδεικνύοντας την τάση των καταναλωτών προς τις εμπειρίες οπτικοακουστικού περιεχομένου.
Ένας στους τρεις Ευρωπαίους ξοδεύει περισσότερα χρήματα σε εμπειρίες οπτικοακουστικού περιεχομένου
Η έρευνα της Mastercard αποκαλύπτει πως ένας στους τρεις Ευρωπαίους (30%) ξοδεύει περισσ
23:37 18/05/2020