Έρευνα: Το lockdown αύξησε τις online αγορές - Οι δημοφιλέστερες υπηρεσίες και προϊόντα
23:37 - 18/05/2020
Σύμφωνα με έρευνα της Mastercard, οι αγορές μέσω διαδικτύου «κέρδισαν έδαφος» στις προτιμήσεις των πολιτών, τον τελευταίο μήνα, καθώς περισσότεροι από τους μισούς Ευρωπαίους καταναλωτές (57%) δήλωσαν πως προτιμούσαν αυτόν τρόπο απόκτησης αγαθών.
Παράλληλα, παρατηρείται ρεκόρ αύξησης των συνδρομών σε διαδικτυακές πλατφόρμες για την παρακολούθηση μαθημάτων γυμναστικής ή ταινιών, καθώς και στις υπηρεσίες διαδικτυακής μάθησης, αναδεικνύοντας την τάση των καταναλωτών προς τις εμπειρίες οπτικοακουστικού περιεχομένου.
Ένας στους τρεις Ευρωπαίους ξοδεύει περισσότερα χρήματα σε εμπειρίες οπτικοακουστικού περιεχομένου
Η έρευνα της Mastercard αποκαλύπτει πως ένας στους τρεις Ευρωπαίους (30%) ξοδεύει περισσ
Διαβάστε Περισσότερα στο pronews.gr