Έρευνα: Το lockdown αύξησε τις online αγορές - Οι δημοφιλέστερες υπηρεσίες και προϊόντα

23:37 - 18/05/2020

Σύμφωνα με έρευνα της Mastercard, οι αγορές μέσω διαδικτύου «κέρδισαν έδαφος» στις προτιμήσεις των πολιτών, τον τελευταίο μήνα, καθώς περισσότεροι από τους μισούς Ευρωπαίους καταναλωτές (57%) δήλωσαν πως προτιμούσαν αυτόν τρόπο απόκτησης αγαθών. Παράλληλα, παρατηρείται ρεκόρ αύξησης των συνδρομών σε διαδικτυακές πλατφόρμες για την παρακολούθηση μαθημάτων γυμναστικής ή ταινιών, καθώς και στις υπηρεσίες διαδικτυακής μάθησης, αναδεικνύοντας την τάση των καταναλωτών προς τις εμπειρίες οπτικοακουστικού περιεχομένου. Ένας στους τρεις Ευρωπαίους ξοδεύει περισσότερα χρήματα σε εμπειρίες οπτικοακουστικού περιεχομένου Η έρευνα της Mastercard αποκαλύπτει πως ένας στους τρεις Ευρωπαίους (30%) ξοδεύει περισσ

Διαβάστε Περισσότερα στο pronews.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ pronews.gr

Οι μουλάδες της Τεχεράνης «φλερτάρουν» με τον Μπάιντεν κατά της Ρωσίας! - Δεν δέχονται ρωσικό αίτημα για εγγυήσεις

Οι 5+1 τρόποι για να μη μαυρίζουν οι μπανάνες

Με αυτόν τον τρόπο θα διατηρήσετε τη φέτα για μήνες

Το καθεστώς του Κιέβου επιβεβαίωσε το θάνατο μέλους της διαπραγματευτικής του ομάδας: Αρνείται ότι τον εκτέλεσε

Πρόεδρος των Ελλήνων της Ουκρανίας: «Ο Πούτιν διαπράττει γενοκτονία κατά Ουκρανών και Ελλήνων»

Κορωπί: Άνοιξε νέος κύκλος ερευνών & καταθέσεων για την εξαφάνιση της Άρτεμις