#Μένουμε Σπίτι

Mega: Ενα εκπληκτικό «Best Of» με Ρέμο, Βίσση, Μέλισσες, Αργυρό, Θεοδωρίδου, Πυξ Λαξ

in.gr
Την Παρασκευή στις 11 το βράδυ στο Mega αγαπημένα τραγούδια που ακούστηκαν στις μουσικές εκπομπές «Μένουμε Σπίτι»
13:03 24/06/2020

Vouliwatch: «Μείναμε σπίτι» και τώρα απαιτούμε να μάθουμε πώς πληρώθηκαν τα ΜΜΕ

efsyn.gr
Στην κατάθεση επίσημου αιτήματος κατάθεσης εγγράφων προχώρησε η ανεξάρτητη ομάδα του Vouliwatch, ζητώντας από την κυβέρνηση να δώσει στη δημοσιότητα αναλυτικά τα ποσά που έλαβαν τα ΜΜΕ για την καμπάνια «Μένουμε Σπίτι», καλώντας, παράλληλα, τους πολίτες να ασκήσουν το νόμιμο δικαίωμά τους για διαφάνεια και ενημέρωση.
11:01 24/06/2020

Γιατί το facebook μπλόκαρε ανακοίνωση δημοσιογράφων που ζητούσαν να μάθουν για τη χρηματοδότηση των ΜΜΕ;

tromaktiko.gr
Σύμφωνα με τα όσα καταγγέλλει η Συσπείρωση Δημοσιογράφων Δούρειος Ίππος, το facebook μπλόκαρε ως «προσβλητική», ανακοίνωσή τους που αφορούσε τη λίστα με τα ΜΜΕ που πήραν λεφτά από την καμπάνια για το «Μένουμε Σπίτι». Η σχετική ανακοίνωση: Και το σχετικό μήνυμα του facebook: Πηγή The post Γιατί το facebook μπλόκαρε ανακοίνωση δημοσιογράφων που ζητούσαν να μάθουν για τη χρηματοδότηση των ΜΜΕ; appeared first on tromaktiko.
09:08 24/06/2020

Ίσως και εντός της εβδομάδας στη δημοσιότητα τα κονδύλια σε ΜΜΕ για το «Μένουμε Σπίτι»

hellasjournal.com
Ανοιχτό το ενδεχόμενο να δοθούν ακόμα και μέσα στην εβδομάδα, όλα τα στοιχεία για τη
13:48 23/06/2020

Στέλιος Πέτσας λίστα Μένουμε Σπίτι: «Λάθος η ταύτιση της διαφήμισης με τον χρηματισμό»

pagenews.gr
Στέλιος Πέτσας λίστα Μένουμε Σπίτι: Θέση για τα Μέσα που επιδοτήθηκαν για την καμπάνια « Μένουμε Σπίτι» πήρε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος μιλώντας σε πρωινή εκπομπή.
12:39 23/06/2020

Γ. Γεραπετρίτης: Ο ΣΥΡΙΖΑ ισοπεδώνει όλη τη δημοσιογραφία

blueskytv.gr
Η εκστρατεία ενημέρωσης «Μένουμε Σπίτι» και το βίντεο του ΣΥΡΙΖΑ, ο ανασχηματισμός, το δημοσίευμα της εφημερίδας «Παραπολιτικά» αλλά και το νομοσχέδιο για τις πορείες βρέθηκαν στο επίκεντρο της εφ’ όλης της ύλης συνέντευξης του υπουργού Επικρατείας, Γιώργου Γεραπετρίτη, στον ραδιοφωνικό σταθμό «90,1 Parapolitika». Το δημοσίευμα της εφημερίδας «Παραπολιτικά» Ξεκινώντας από το πρωτοσέλιδο της εφημερίδας «Παραπολιτικά», […] Γ. Γεραπετρίτης: Ο ΣΥΡΙΖΑ ισοπεδώνει όλη τη δημοσιογραφία on BLUE SKY.
12:03 23/06/2020

Πέτσας: Αστεία τα περί μαγειρέματος της λίστας για τη διαφημιστική καμπάνια (vid)

Cnn.gr
Για την ενημερωτική καμπάνια του κορωνοϊού «Μένουμε Σπίτι», το ηχητικό της συνομιλίας Μιωνή – Παππά, τις εξελίξεις στην οικονομία αλλά…
10:52 23/06/2020

Πέτσας για συνομιλία Μιωνή – Παππά: Πρωτοφανή πράγματα – Να απαντήσει ο Αλέξης Τσίπρας

mononews.gr
«Αστεία» χαρακτήρισε τα περί «μαγειρέματος» της λίστας για τη διαφημιστική καμπάνια του «Μένουμε Σπίτι» ο Στέλιος Πέτσας, τονίζοντας πως πρόκειται για «καμπάνια που έγινε για να σώσει ζωές και αυτό έκανε».
10:13 23/06/2020

Σ.Πέτσας: «Αστείες» οι κατηγορίες περί «μαγειρέματος» της λίστας - «Σβήνουμε κεράκια, όχι ονόματα»

pronews.gr
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Στέλιος Πέτσας, κατά τη διάρκεια τηλεοπτικής του συνέντευξης σε πρωινή ενημερωτική εκπομπή, έδωσε μια σειρά απαντήσεων για τη λίστα της διαφημιστικής καμπάνιας του «Μένουμε Σπίτι» προς ιστοσελίδες, περιοδικά και τηλεοπτικούς σταθμούς. Μεταξύ άλλων, ο κ. Πέτσας χαρακτήρισε ως «αστείες» τις κατηγορίες περί «μαγειρέματος» της λίστας, ενώ επανέλαβε ότι όλα θα δημοσιοποιηθούν μόλις ολοκληρωθεί η καμπάνια. Επεσήμανε δε ότι τα συγκεκριμένα χρήματα, ύψους περίπου 20 εκατομμυρίων ευρώ, δόθηκαν για να «σωθούν ζωές». «Όταν ολοκληρωθεί η καμπάνια, θα δοθούν οι λίστες στη δημοσιότητα» υπογράμμισε ο κ. Πέτσας, σημειώνοντας ότι αποτελεί ζήτημα ημερών. Κατηγόρησε, μάλιστα, τον ΣΥΡΙΖΑ
09:55 23/06/2020

Πέτσας για την καμπάνια «Μένουμε Σπίτι»: Αστείο ότι μαγειρέψαμε τη λίστα με τα ΜΜΕ

in.gr
Ο κ. Πέτσας υπογράμμισε πως πρόκειται για «καμπάνια που έγινε για να σώσει ζωές και αυτό έκανε»
09:51 23/06/2020

ΕΣΗΕΜ-Θ: Ο ΣΥΡΙΖΑ να αποσύρει το σποτ για την καμπάνια “Μένουμε Σπίτι”

analitis.gr
Για συκοφάντηση του δημοσιογραφικού κόσμου από την αντιπολίτευση κάνει λόγο σε ανακοίνωση του το Δ.Σ.
19:32 22/06/2020

ΕΣΗΕΜ - Θ για σποτ ΣΥΡΙΖΑ: Όχι στη συκοφάντηση των δημοσιογράφων, ναι στη διαφάνεια

thestival.gr
Να αποσύρει το νέο του σποτ καλεί τον ΣΥΡΙΖΑ με ανακοίνωσή της η Ένωση Συντακτών Μακεδονίας-Θράκης ζητώντας παράλληλα να «επανορθώσει εμπράκτως και με σαφήνεια τη βλάβη που έχει προκαλέσει με αυτό στον δημοσιογραφικό κόσμο». Σύμφωνα με την ανακοίνωσης της Ένωσης, το αίτημα για διαφάνεια σε οποιαδήποτε δαπάνη του κράτους «δεν μπορεί να υποστηρίζεται από εκστρατείες σπίλωσης ενός ολόκληρου επαγγελματικού κλάδου». Επίσης, το ΔΣ της ΕΣΗΕΜ-Θ να υιοθετήσει την αρχή της πλήρους διαφάνειας όχι μόνο για την διαφημιστική δαπάνη της καμπάνιας «Μένουμε Σπίτι» αλλά και για κάθε ευρώ που κατευθύνεται από το Δημόσιο στα ΜΜΕ Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΕΣΗΕΜ – Θ: «Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Συν
16:24 22/06/2020

Γ. Γεραπετρίτης για χρήματα σε ΜΜΕ: «Αναγκαία πράξη ευθύνης εκ μέρους της ελληνικής Πολιτείας»

pronews.gr
Για την καμπάνια ενημέρωσης «Μένουμε Σπίτι» και τα χρήματα που δόθηκαν σε Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης μίλησε ο υπουργός Επικρατείας, Γιώργος Γεραπετρίτης, κατά τη διάρκεια συνέντευξης του σε ραδιόφωνο.  Ξεκινώντας από το πρωτοσέλιδο της εφημερίδας «Παραπολιτικά», ο υπουργός Επικρατείας ανέφερε πως «οτιδήποτε έχει να κάνει με ζητήματα διαφάνειας και λογοδοσίας στον δημόσιο βίο θα πρέπει να εξαντλείται στην έρευνά του μέχρι τελευταίου στοιχείου. Ο Τύπος έπραξε εκείνο που όφειλε, ανέδειξε το ζήτημα με επαρκή στοιχεία, απομένει πλέον στις αρμόδιες κρατικές λειτουργίες και ιδίως την Εισαγγελία να προχωρήσει την έρευνα». Με την επιπλέον επισήμανση ότι «σε συνέχεια με όσα συμβαίνουν στην προανακριτική, είν
15:14 22/06/2020

Οργισμένος Νίκος Χατζηνικολάου: «Να υπάρξει πλήρης διαφάνεια για την κρατική διαφήμιση»

tromaktiko.gr
Φανερά ενοχλημένος φαίνεται να είναι, ο Νίκος Χατζηνικολάου, για τη χρηματοδότηση των ΜΜΕ, για την διαφημιστική καμπάνια «Μένουμε Σπίτι». Ο γνωστός παρουσιαστής, ξέσπασε με σχολιασμό που έκανε στο Twitter λέγοντας: «Πρέπει να υπάρξει πλήρης διαφάνεια για την κρατική διαφήμιση των τελευταίων 10-15 ετών. Εύκολος στόχος τα ΜΜΕ. Να αναλάβουν επιτέλους τις ευθύνες τους τα πολιτικά […] The post Οργισμένος Νίκος Χατζηνικολάου: «Να υπάρξει πλήρης διαφάνεια για την κρατική διαφήμιση» appeared first on tromaktiko.
15:06 22/06/2020

Ένα σποτ χίλιες …ανατριχίλες!

topontiki.gr
ΣΤΗΛΕΣΙστορίες για αγρίους  Σπάνια καταφέρνει ένα διαφημιστικό σποτ να συγκεντρώσει τόσο πολλές αστοχίες.  Το βασικό θέμα που ήθελε να αναδείξει, ήταν η ενδεχόμενη μεροληψία υπέρ κάποιων ΜΜΕ από την μεριά της κυβέρνησης, το πώς και σε ποιούς μοίρασε τα 20 εκατομμύρια της διαφημιστικής καμπάνιας «Μένουμε Σπίτι».  Θεμιτό και επιθυμητό. Αυτή είναι η δουλειά της αντιπολίτευσης.   Να σημειώσουμε εδώ ότι αυτά τα σποτ χρησιμοποιήθηκαν για να βοηθήσουν στην εφαρμογή των άκρως επιτυχημένων μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημίας και με την ευκαιρία να μοιραστεί ένα βοήθημα στα ΜΜΕ που πλήττονταν από την κρίση. Το ποσό ήταν 20 εκατομμύρια,  ασήμαντο μπροστά στις επιχορηγήσεις που μοίρασε η κυβέρνηση για
14:31 22/06/2020

Δριμεία κριτική Γεραπετρίτη σε ΣΥΡΙΖΑ: Ισοπεδώνει όλη τη δημοσιογραφία

paraskhnio.gr
Η καμπάνια ενημέρωσης «Μένουμε Σπίτι» και το σποτ του ΣΥΡΙΖΑ, ο ανασχηματισμός, το δημοσίευμα εφημερίδας που έκαναν λόγω για παρακράτος αλλά και το νομοσχέδιο για τις πορείες βρέθηκαν στο επίκεντρο της εφ’ όλης της ύλης συνέντευξης του υπουργού Επικρατείας, Γιώργου Γεραπετρίτη, σε ραδιοφωνικό σταθμό. Δημοσιεύματα για το παρακράτος Ξεκινώντας με τα δημοσιεύματα εφημερίδας για το […] The post Δριμεία κριτική Γεραπετρίτη σε ΣΥΡΙΖΑ: Ισοπεδώνει όλη τη δημοσιογραφία appeared first on Paraskhnio.gr.
14:24 22/06/2020

ΣΥΡΙΖΑ: Πετυχημένο το σποτ, παραμένει το «σκάνδαλο» της λίστας Πέτσα

topontiki.gr
Πολιτική  Μπορεί αρχικώς να πήγε η ψυχή του στην Κούλουρη, ωστόσο στη συνέχεια μπήκε στη θέση της. Ο λόγος για τον ΣΥΡΙΖΑ και για το τηλεοπτικό σποτ για τη λίστα Πέτσα που έδωσε στη δημοσιότητα το μεσημέρι της Παρασκευής και λίγες ώρες αργότερα άρχισε να δέχεται πυρά από «δικούς του» δημοσιογράφους και μέλη του ΣΥΡΙΖΑ, με την κατηγορία ότι τσουβαλιάζει όλους τους δημοσιογράφους  και υπαινίσσεται ότι «όλοι τα παίρνουν». Το επόμενο πρωί ο ΣΥΡΙΖΑ με διαρροή έδειξε να το υπερασπίζεται δειλά κάνοντας λόγο για «σατιρικό» σπότ, ενώ και η Όλγα Γεροβασίλη τήρησε ορισμένες αποστάσεις κάνοντας λόγο για «ατυχή παρουσίαση», επιμένοντας όμως στην ουσία της υπόθεσης να παραμένει ότι η κυβέρνηση δηλαδή, αρνείτα
10:54 22/06/2020

Δεύτερο χτύπημα εκ δεξιών μέσων στην κυβέρνηση...

nonews-news.blogspot.com
...για τη λίστα Πέτσα... Να δώσει στη δημοσιότητα τα ποσά που διανεμήθηκαν σε κάθε μέσο ενημέρωσης για τις... καμπάνιες «Μένουμε Σπίτι» και «Μένουμε Ασφαλείς» καλεί για δεύτερη φορά μέσα σε λίγες...
20:43 21/06/2020

Ανύπαρκτη ιστοσελίδα της Εύβοιας στη λίστα της κρατικής χρηματοδότησης των ΜΜΕ

tromaktiko.gr
Στη λίστα που δόθηκε στη δημοσιότητα με τα ΜΜΕ που έλαβαν χρήματα για την καμπάνια των 20εκατ. ευρώ «Μένουμε Σπίτι» και «Μένουμε Ασφαλείς», χωρίς τα ποσά, υπάρχουν και κάποιες ιστοσελίδες της Εύβοιας. Δεν είναι όμως όλες υπαρκτές! Σύμφωνα με το eviathema.gr, ένα εκ των τοπικών σάιτ που αναφέρονται, δεν υπήρξε ποτέ, ούτε είχε καταχωρηθεί μέχρι […] The post Ανύπαρκτη ιστοσελίδα της Εύβοιας στη λίστα της κρατικής χρηματοδότησης των ΜΜΕ appeared first on tromaktiko.
20:06 21/06/2020

Λ. Κρέτσος: Αυτά τα χρήματα δόθηκαν στα ΜΜΕ για τη Συμφωνία των Πρεσπών (ΠΙΝΑΚΑΣ)

topontiki.gr
Πολιτική  Τα ποσά που δόθηκαν στις εφημερίδες για την καταχώρηση του τελικού κειμένου της Συμφωνίας των Πρεσπών έδωσε ο Λευτέρης Κρέτσος και ζητά να πράξει το ίδιο και ο Σ. Πέτσας για τα 20 εκατ. της καμπάνιας «Μένουμε Σπίτι»   Συγκεκριμένα, σε ανάρτησή του στο Twitter ο Λ. Κρέτσος έγραψε: «Οι υπηρεσίες του Υπουργείου ζήτησαν (Ίαν. 2019) από τις εφημερίδες ποσο κοστολογούν την καταχώρηση της Συμφωνίας των Πρεσπών SOS: Μόνο το τελικό κείμενο Συμφωνίας. Οι εφημερίδες ανταποκρίθηκαν κ ιδού τα ποσά που δόθηκαν. Ας κάνει το ίδιο και ο κ. Πέτσας να μην υπάρχουν σκιές».   Οι υπηρεσίες του Υπουργειου ζήτησαν (Ίαν. 2019) από τις εφημερίδες ποσο κοστολογούν την καταχ/ση της Συμφωνίας των Πρεσπών SOS: Μόνο
18:13 21/06/2020

Φορτώνουμε νέα post...

End of content

No more pages to load