Ένα σποτ χίλιες …ανατριχίλες!
14:31 - 22/06/2020
ΣΤΗΛΕΣΙστορίες για αγρίους
Σπάνια καταφέρνει ένα διαφημιστικό σποτ να συγκεντρώσει τόσο πολλές αστοχίες. Το βασικό θέμα που ήθελε να αναδείξει, ήταν η ενδεχόμενη μεροληψία υπέρ κάποιων ΜΜΕ από την μεριά της κυβέρνησης, το πώς και σε ποιούς μοίρασε τα 20 εκατομμύρια της διαφημιστικής καμπάνιας «Μένουμε Σπίτι». Θεμιτό και επιθυμητό. Αυτή είναι η δουλειά της αντιπολίτευσης.
Να σημειώσουμε εδώ ότι αυτά τα σποτ χρησιμοποιήθηκαν για να βοηθήσουν στην εφαρμογή των άκρως επιτυχημένων μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημίας και με την ευκαιρία να μοιραστεί ένα βοήθημα στα ΜΜΕ που πλήττονταν από την κρίση. Το ποσό ήταν 20 εκατομμύρια, ασήμαντο μπροστά στις επιχορηγήσεις που μοίρασε η κυβέρνηση για
Διαβάστε Περισσότερα στο topontiki.gr