Πέτσας για συνομιλία Μιωνή – Παππά: Πρωτοφανή πράγματα – Να απαντήσει ο Αλέξης Τσίπρας

10:13 - 23/06/2020

«Αστεία» χαρακτήρισε τα περί «μαγειρέματος» της λίστας για τη διαφημιστική καμπάνια του «Μένουμε Σπίτι» ο Στέλιος Πέτσας, τονίζοντας πως πρόκειται για «καμπάνια που έγινε για να σώσει ζωές και αυτό έκανε».

Διαβάστε Περισσότερα στο mononews.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ mononews.gr

JPMorgan: Κέρδη και έσοδα άνω των εκτιμήσεων το γ’ τρίμηνο

Ώρα μηδέν για τον Νέο Οικοδομικό Κανονισμό: Τι θα αποφασίσουν οι δικαστές του ΣτΕ, τι υποστήριξαν οι δικηγόροι

Smart City Innovators: Έξυπνες Πόλεις για ένα Βιώσιμο μέλλον

Mασάζ για μακροζωία; Τι λένε οι επιστημονικές έρευνες

Πιερρακάκης: Για 2η φορά πρόεδρος του Global Strategy Group του ΟΟΣΑ

Ομαδικά εργαστήρια επαγγελματικής πληροφόρησης και συμβουλευτικής για εργαζόμενους, ανέργους και ευάλωτες ομάδες