Φρένο στις «προσφορές» των σούπερ μάρκετ
05:13 - 10/03/2025
Προωθητικές ενέργειες σε λελογισμένο πλαίσιο, με πραγματικό όφελος για τους καταναλωτές, φέρνει ο νέος Κώδικας Δεοντολογίας, που τέθηκε σε εφαρμογή στα σούπερ μάρκετ, και για τον οποίο τόσο οι προμηθευτές όσο και οι μεγάλες αλυσίδες του λιανεμπορίου προετοιμάζονταν το τελευταίο εξάμηνο. Αν και εκπρόσωποι της αγοράς αναφέρουν στον «Ε.Τ.» της Κυριακής ότι οι αλλαγές αφορούν […]
Το άρθρο Φρένο στις «προσφορές» των σούπερ μάρκετ εμφανίστηκε πρώτα στο Ελεύθερος Τύπος.
Διαβάστε Περισσότερα στο eleftherostypos.gr