Το στρατηγικό πλάνο της Lidl Ελλάς για την ανάδειξη της ελληνικής ετικέτας – Ο ρόλος της Κρήτης

17:26 - 24/03/2023

Επενδύει στην ελληνική γη και στην ποιότητα των προϊόντων. Στηρίζει τους έλληνες παραγωγούς και βασίζεται στον επαγγελματισμό των συνεργατών της. Προσφέρει στους καταναλωτές της περισσότερους από 1.500 εγχώριους κωδικούς. Η Lidl Ελλάς ακολουθεί το στρατηγικό της πλάνο για την ανάδειξη της ελληνικής ετικέτας, με σημείο αναφοράς την τοπική παραγωγή. Η γη της Κρήτης θεωρείται ένα από τα δυνατά χαρτιά της εταιρείας. Το δίκτυο της Lidl στο νησί μετρά 16 καταστήματα, ενώ οι συνεργασίες με τοπικούς παραγωγούς, σε Ηράκλειο και Χανιά, τροφοδοτούν με ξεχωριστές συσκευασίες τα ράφια της αλυσίδας σούπερ μάρκετ σε ολόκληρη τη χώρα. Βρεθήκαμε στην Κρήτη για δύο ημέρες. Γνωρίσαμε τους παραγωγούς που συν

Διαβάστε Περισσότερα στο Newsbeast.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ Newsbeast.gr

Euroleague: Οι ειδικοί «βλέπουν» πρώτο Ολυμπιακό και δεύτερο Παναθηναϊκό

Πυρκαγιά σε σπίτι στη Λαμία – Δείτε εικόνες

Γιώργος Τσαγκαράκης: «Η Μάρθα Κουτουμάνου μου παρέδωσε τα κοσμήματα της μητέρας της, έκτοτε δεν μίλησα ξανά μαζί της»

«Έχουν παγώσει οι διαδικασίες του διαζυγίου του Νίκου Κουρή με την Έλενα Τοπαλίδου» – Τι συμβαίνει στο πρώην ζευγάρι

Μεταγραφική υπέρβαση ο Ολυμπιακός και Μπιέλ – Φεύγουν τρεις Έλληνες

Η Νατάσα Θεοδωρίδου έβαλε τέλος στην κόντρα της με τον Γιώργο Θεοφάνους – Όσα είπε για τον μουσικοσυνθέτη