Έρευνα: Ξοδεύουν λιγότερα σε σχέση με το περσινό lockdown οι Έλληνες
11:01 - 11/11/2020
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Λιγότερα χρήματα στο σούπερ μάρκετ, αλλά και σε παραγγελίες έτοιμου φαγητού εμφανίζονται διατεθειμένοι να δώσουν στο δεύτερο Lockdown του 2020 οι καταναλωτές στην Ελλάδα.
Η κόπωση, η μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος και σε κάποιες περιπτώσεις και η μεγάλη αποθεματοποίηση που έγινε την άνοιξη φαίνεται ότι είναι οι βασικές αιτίες για τις διαφοροποιήσεις που καταγράφει στην καταναλωτική συμπεριφορά το Ινστιτούτο Ερευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ).
Όπως προκύπτει από την έρευνα , η μεγαλύτερη διαφοροποίηση μεταξύ του lockdown του Μαρτίου και του Νοεμβρίου, είναι η μείωση της εστίασης (ένα μεγάλο ποσοστό ήδη και πριν την εφαρμογή των μέτρων δεν την επέλεγε), ενώ πέρα από τη
Διαβάστε Περισσότερα στο topontiki.gr
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ
Λιγότερα ξοδεύουν σε σχέση με το προηγούμενο lockdown οι Έλληνες
Πτώση στη καταναλωτική συμπεριφορά καταγράφηκε για τους Έλληνες στο δεύτερο Lockdown για αγορές από τα σούπερ μάρκετ αλλά και από παραγγελίες έτοιμου φαγητού. Η κόπωση, η μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος και σε κάποιες περιπτώσεις και η μεγάλη αποθεματοποίηση που έγινε την άνοιξη φαίνεται ότι είναι οι βασικές αιτίες για τις διαφοροποιήσεις που καταγράφει στην καταναλωτική […]
The post Λιγότερα ξοδεύουν σε σχέση με το προηγούμενο lockdown οι Έλληνες appeared first on e-dimosio.gr.
Διαβάστε το στο e-dimosio.gr