ΚΕΠΚΑ: Περίπου 3000 τα ερωτήματα, παράπονα και καταγγελίες το 2019
analitis.gr
Από πολίτες που δεν είναι μέλη του προήλθε περίπου το 60% των 2.901 ερωτημάτων, παραπόνων και καταγγελιών, που δέχτηκε το 2019 το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ), με τον φορέα να απευθύνει νέα έκκληση προς τους καταναλωτές να εγγραφούν σε αυτόν, δίνοντάς του έτσι περισσότερη δύναμη, για να επιλύει προβλήματα και να τους συμβουλεύει. “ Από το σύνολο των 2.901 ερωτημάτων, παραπόνων και καταγγελιών, μόνο το 40,02% κατατέθηκε από μέλη του ΚΕΠΚΑ. Το υπόλοιπο 59,89% κατατέθηκε από καταναλωτές, που «ανακάλυψαν» το Κέντρο όταν είχαν προσωπικό πρόβλημα, το χρησιμοποίησαν, για συμβουλές, αλλά δεν ενδιαφέρθηκαν να το στηρίξουν, με το να γίνουν μέλη του”, επισημαίνεται χαρακτηρι
15:09 23/01/2020