ΚΕΠΚΑ: Περίπου 3000 τα ερωτήματα, παράπονα και καταγγελίες το 2019

15:09 - 23/01/2020

Από πολίτες που δεν είναι μέλη του προήλθε περίπου το 60% των 2.901 ερωτημάτων, παραπόνων και καταγγελιών, που δέχτηκε το 2019 το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ), με τον φορέα να απευθύνει νέα έκκληση προς τους καταναλωτές να εγγραφούν σε αυτόν, δίνοντάς του έτσι περισσότερη δύναμη, για να επιλύει προβλήματα και να τους συμβουλεύει.  “ Από το σύνολο των 2.901 ερωτημάτων, παραπόνων και καταγγελιών, μόνο το 40,02% κατατέθηκε από μέλη του ΚΕΠΚΑ. Το υπόλοιπο 59,89% κατατέθηκε από καταναλωτές, που «ανακάλυψαν» το Κέντρο όταν είχαν προσωπικό πρόβλημα, το χρησιμοποίησαν, για συμβουλές, αλλά δεν ενδιαφέρθηκαν να το στηρίξουν, με το να γίνουν μέλη του”, επισημαίνεται χαρακτηρι

Διαβάστε Περισσότερα στο analitis.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ analitis.gr

Σουηδία-Covid-19: Εμβολιάστηκε ο πρωθυπουργός Λεβέν, παροτρύνει τους πολίτες να κάνουν το ίδιο

Νέο ban της FΙΒΑ στην ΑΕΚ

ΜέΡΑ 25: Nα καταργηθούν άμεσα τα sms και η νυχτερινή απαγόρευση

Κοζάνη: Στις περιοχές που υπέστησαν ζημιές ο πρόεδρος του ΕΛΓΑ

Αυστηρά μέτρα και αλλαγές στο Wimbledon

Ημιτελικός των ρεκόρ στο «Θεράμικα»