Θεοχάρης: Η καμπάνια για τον τουρισμό δημιουργήθηκε και πληρώθηκε από τον ιδιωτικό τομέα

21:58 - 10/06/2020

Ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης, απάντησε για την διαφημιστική καμπάνια της χώρας και όσα καταγγέλθηκαν περί απευθείας ανάθεσης ύψους 32 εκατ. ευρώ.«H διαφημιστική καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό δημιουργήθηκε, πληρώθηκε αποκλειστικά από τον ιδιωτικό τομέα και δωρήθηκε στον ΕΟΤ». Αυτό επισήμανε ο υπουργός Τουρισμού, κ. Χάρης Θεοχάρης, σήμερα, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση στη Βουλή, της βουλευτού του «ΜέΡΑ 25», κ. Αγγελικής Αδαμοπούλου, σχετικά με τη διαφημιστική καμπάνια του Οργανισμού και τη διαδικασία ανάθεσής της στην εταιρεία Marketing Greece. «Στην μη κερδοσκοπικού σκοπού Marketing Greece μέτοχοι είναι οι σημαντικότεροι κοινωνικοί εταίροι του Τουρισμού, το Ξενοδοχειακό Επιμελητήρ

Διαβάστε Περισσότερα στο ieidiseis.gr
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

Χάρης Θεοχάρης: H διαφημιστική καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό δωρήθηκε στον ΕΟΤ

«H διαφημιστική καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό δημιουργήθηκε, πληρώθηκε αποκλειστικά από τον ιδιωτικό τομέα και δωρήθηκε στον ΕΟΤ»,ανέφερε ο κ. Θεοχάρης

Διαβάστε το στο mononews.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ieidiseis.gr

Στην κόψη του ξυραφιού η Μέση Ανατολή: Το Ισραήλ υπόσχεται απάντηση στο Ιράν - Οι δύο γραμμές στο Πολεμικό Συμβούλιο

Μπάιντεν: «Προσηλωμένες στην ασφάλεια του Ισραήλ οι ΗΠΑ» - IDF: Θα δοθεί απάντηση στο Ιράν

Καιρός: Θερμοκρασία - ρεκόρ στα Τρίκαλα, «σκαρφάλωσε» πάνω από τους 32 βαθμούς

Κακοκαιρία «Π»: Ανεμοστρόβιλος σάρωσε Χαλκιδική και Ξάνθη, αποκλεισμένα χωριά στα Τρίκαλα - Πώς κινείται

ΚΤΕΛ Αττικής: Οδηγός επιτέθηκε με κατσαβίδι σε επιβάτη

Κάρυστος: Μαίνεται το πύρινο μέτωπο - Ανεξέλεγκτες φλόγες γύρω από τα χωριά