Skroutz: Πως διαμορφώθηκαν οι online αγορές των Ελλήνων καταναλωτών για το φετινό Πάσχα

10:23 - 24/04/2025

Το Skroutz, το δημοφιλέστερο marketplace στην Ελλάδα, κατέγραψε την online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στο Skroutz για την περίοδο του Πάσχα (07-20/4/2025) σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (21/4-5/5/2024). Σύμφωνα με τα στοιχεία, η μέση τιμή του καλαθιού ξεπέρασε τα 66€, σημειώνοντας αύξηση κατά 6,53% σε σύγκριση με πέρυσι, ενώ ο παραγόμενος τζίρος των […] Το άρθρο Skroutz: Πως διαμορφώθηκαν οι online αγορές των Ελλήνων καταναλωτών για το φετινό Πάσχα εμφανίστηκε πρώτα στο Ελεύθερος Τύπος.

Διαβάστε Περισσότερα στο eleftherostypos.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ eleftherostypos.gr

Φως στο τούνελ: Το τρέιλερ που καθηλώνει – Ποιος «έσβησε» από τον χάρτη την κακοποιημένη μητέρα;

Κίνηση τώρα: Κυκλοφοριακό χάος στον Κηφισό – Προβλήματα και στη Μεσογείων

Η γελοιογραφία της ημέρας από τον Γιάννη Δερμεντζόγλου – Παρασκευή 30 Μαΐου 2025

Ομαδική Εικαστική Έκθεση στον Ελληνογαλλικό Σύνδεσμο: Το λαμπερό κίτρινο χρώμα φωτίζει νέες ιδέες και σκέψεις

Πανελλαδικές εξετάσεις: Αύριο Παρασκευή η «πρεμιέρα» – Σε ποιο μάθημα εξετάζονται οι υποψήφιοι

Γλυκερία: Ξεκαθαρίζει την θέση της για την συναυλία στο Ισραήλ – «Η δήλωση μου που αναπαράγεται στο διαδίκτυο, δεν είναι αληθής»