Skroutz: Πως διαμορφώθηκαν οι online αγορές των Ελλήνων καταναλωτών για το φετινό Πάσχα

10:23 - 24/04/2025

Το Skroutz, το δημοφιλέστερο marketplace στην Ελλάδα, κατέγραψε την online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στο Skroutz για την περίοδο του Πάσχα (07-20/4/2025) σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (21/4-5/5/2024). Σύμφωνα με τα στοιχεία, η μέση τιμή του καλαθιού ξεπέρασε τα 66€, σημειώνοντας αύξηση κατά 6,53% σε σύγκριση με πέρυσι, ενώ ο παραγόμενος τζίρος των […] Το άρθρο Skroutz: Πως διαμορφώθηκαν οι online αγορές των Ελλήνων καταναλωτών για το φετινό Πάσχα εμφανίστηκε πρώτα στο Ελεύθερος Τύπος.

Διαβάστε Περισσότερα στο eleftherostypos.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ eleftherostypos.gr

Τα σημαντικότερα γεγονότα που έγιναν σαν σήμερα 12 Μαΐου

Η μαραθώνια μάχη με τον πληθωρισμό

Νέα Σμύρνη: Ο πατέρας αποκαλύπτει τι συνέβη πριν μαχαιρώσει τον γιο του – Όλο το χρονικό απο την δολοφονία του 45χρονου

Κέιτ Μίντλετον-Πρίγκιπας Ουίλιαμ: Αυτός είναι ο πραγματικός λόγος που δεν πήγαν στα BAFTA – Τι αποκαλύφθηκε

Ιαπωνία: Κουβαλούσαν 160 κιλά ζωντανά καβούρια-ερημίτες – Τα είχαν στις αποσκευές τους

ΠΑΟΚ- ΑΕΚ 1-0: Τρίτη θέση για τους Θεσσαλονικείς – Συγκίνηση στο αντίο του Βιεϊρίνια