Skroutz: Πως διαμορφώθηκαν οι online αγορές των Ελλήνων καταναλωτών για το φετινό Πάσχα
10:23 - 24/04/2025
Το Skroutz, το δημοφιλέστερο marketplace στην Ελλάδα, κατέγραψε την online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στο Skroutz για την περίοδο του Πάσχα (07-20/4/2025) σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (21/4-5/5/2024). Σύμφωνα με τα στοιχεία, η μέση τιμή του καλαθιού ξεπέρασε τα 66€, σημειώνοντας αύξηση κατά 6,53% σε σύγκριση με πέρυσι, ενώ ο παραγόμενος τζίρος των […]
Το άρθρο Skroutz: Πως διαμορφώθηκαν οι online αγορές των Ελλήνων καταναλωτών για το φετινό Πάσχα εμφανίστηκε πρώτα στο Ελεύθερος Τύπος.
Διαβάστε Περισσότερα στο eleftherostypos.gr