Η Jaguar παραδέχεται ότι το παράκανε

00:21 - 18/03/2025

Η διαφημιστική καμπάνια που ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων ήταν μάλλον υπερβολική αν και η εταιρεία φαίνεται ότι πέτυχε τον στόχο της να τραβήξει την προσοχή. Η Jaguar βρίσκεται σε πλήρη ανανέωση, με στόχο μια νέα, πιο premium ταυτότητα και αποκλειστικά ηλεκτρικό μέλλον. Ο διευθυντής της, Rawdon Glover, δήλωσε ότι η εταιρεία δεν είχε σκοπό να “ξενίσει” […]

Διαβάστε Περισσότερα στο Newsauto.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ Newsauto.gr

8+1 σημεία του κινητήρα της ADXTG 400 που «δείχνουν» το μέλλον της SYM

Η Rivian θα… φωτίζει την 9η γενιά του Volkswagen Golf!

Η BYD φέρνει την επανάσταση στην φόρτιση

ΗΠΑ εναντίον Κίνας: Η μεγάλη κόντρα στα μαχητικά 6ης γενιάς

Τυφώνας στο Τέξας προκαλεί τρόμο στους οδηγούς φορτηγών (+video)

Moto Guzzi Dolce Riva: Πολυτέλεια με φόντο την Ιταλική Ριβιέρα