Η Jaguar παραδέχεται ότι το παράκανε

00:21 - 18/03/2025

Η διαφημιστική καμπάνια που ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων ήταν μάλλον υπερβολική αν και η εταιρεία φαίνεται ότι πέτυχε τον στόχο της να τραβήξει την προσοχή. Η Jaguar βρίσκεται σε πλήρη ανανέωση, με στόχο μια νέα, πιο premium ταυτότητα και αποκλειστικά ηλεκτρικό μέλλον. Ο διευθυντής της, Rawdon Glover, δήλωσε ότι η εταιρεία δεν είχε σκοπό να “ξενίσει” […]

Διαβάστε Περισσότερα στο Newsauto.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ Newsauto.gr

Τι θα συμβεί με τα diesel έως το τέλος του έτους;

Νέα στοιχεία και εικόνες από τα Tesla Cybercab και Robovan (+video)

Το μοναδικό Ford GT40 Roadster του ’65 μπορεί να σπάσει τα ταμεία

Τρελό τετρακύλινδρο supersport φέρνει στην Ευρώπη η QJMotor

Ράλλυ Σαφάρι: Ο Τάνακ πρωτοπόρος στο ξεκίνημα

Αυτή τη… νοικιάρικη Chevrolet Camaro SS τη θέλουν όλοι