Η Jaguar παραδέχεται ότι το παράκανε

00:21 - 18/03/2025

Η διαφημιστική καμπάνια που ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων ήταν μάλλον υπερβολική αν και η εταιρεία φαίνεται ότι πέτυχε τον στόχο της να τραβήξει την προσοχή. Η Jaguar βρίσκεται σε πλήρη ανανέωση, με στόχο μια νέα, πιο premium ταυτότητα και αποκλειστικά ηλεκτρικό μέλλον. Ο διευθυντής της, Rawdon Glover, δήλωσε ότι η εταιρεία δεν είχε σκοπό να “ξενίσει” […]

Διαβάστε Περισσότερα στο Newsauto.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ Newsauto.gr

Οι μεγαλύτερες ηλικίες δεν θέλουν τις νέες τεχνολογίες

Morbidelli: Ιταλικό στυλ στο σύγχρονο mobility

Πόσο πουλήθηκε η πειραγμένη Ford Mustang Fastback του Τιερί Ανρί;

Μάρκο: Γραμμή ψυχολογικής υποστήριξης «Χέλμουτ» (+video)

Τα νέα της πιάτσας, 471…

H Mercedes-Benz επιστρέφει στο εμπρός πορτμπαγκάζ, μετά από 91 χρόνια!