Η Jaguar παραδέχεται ότι το παράκανε

00:21 - 18/03/2025

Η διαφημιστική καμπάνια που ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων ήταν μάλλον υπερβολική αν και η εταιρεία φαίνεται ότι πέτυχε τον στόχο της να τραβήξει την προσοχή. Η Jaguar βρίσκεται σε πλήρη ανανέωση, με στόχο μια νέα, πιο premium ταυτότητα και αποκλειστικά ηλεκτρικό μέλλον. Ο διευθυντής της, Rawdon Glover, δήλωσε ότι η εταιρεία δεν είχε σκοπό να “ξενίσει” […]

Διαβάστε Περισσότερα στο Newsauto.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ Newsauto.gr

Χρονιά ρεκόρ για τη Skoda το 2024

Η BAIC ήρθε Ελλάδα – Δείτε τα SUV της

MINI DRIVING DAYS στη Σπανός ΑΕ.: Οδήγησε το MINI των ονείρων σου και κάντο δικό σου

Πόσες BMW M υψηλών επιδόσεων πωλούνται στην Ελλάδα;

Η Bentley εγκαινιάζει το νέο Κέντρο Αριστείας

8+1 σημεία του κινητήρα της ADXTG 400 που «δείχνουν» το μέλλον της SYM