«Anora»: Γιατί η νικήτρια ταινία των Όσκαρ επένδυσε εκατομμύρια σε T-shirts, string και μάρκετινγκ;

06:10 - 09/03/2025

Η ταινία «Anora» σε σκηνοθεσία Σον Μπέικερ κατάφερε να θριαμβεύσει στα Όσκαρ, και μέρος της επιτυχίας της ίσως να οφείλεται και στο μάρκετινγκ που την πλαισίωσε.

Διαβάστε Περισσότερα στο in.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ in.gr

«Εμφύλιος» στο Μπριζ για μια… σημαία – Ο Γιασάρι «ντύθηκε» Γκρέιαμ Σούνες

Τουρκία: Είναι αυτή η κιβωτός του Νώε; – Οι επιστήμονες διαφωνούν

How to Buy Your First Home Tax Free In Greece

Βόρεια Θάλασσα: Ανησυχία για τη διαρροή άγνωστης ποσότητας καυσίμων από τη σύγκρουση δεξαμενόπλοιου με πλοίο

Προβλήματα πρόσβασης στην πλατφόρμα Χ – Για κυβερνοεπίθεση μιλά ο Μασκ

Πόσο έχει κοστίσει ο πόλεμος στην Ουκρανία; Και ποιος πληρώνει;