Rage-bait: Πώς οι influencers πλουτίζουν από τον θυμό μας

19:29 - 16/12/2024

To rage-bait είναι στην πραγματικότητα μία έξυπνη τακτική μάρκετινγκ μέσα από την οποία οι δημιουργοί περιεχομένου στο ίντερνετ βγάζουν λεφτά από το κοινό, χωρίς καν αυτό να το καταλαβαίνει

Διαβάστε Περισσότερα στο tanea.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ tanea.gr

Τι συζήτησε ο Τραμπ στην πρώτη συνέντευξη Τύπου μετά την νίκη του

Η «Επιστροφή» του Ηλία Γεωργάκη για τη Λευκάδα

Πώς θα αποφύγουμε τις εντάσεις στο χριστουγεννιάτικο τραπέζι;

Στη F1, φέτος, η συγκίνηση ξεχύλισε!

ΔΙΛΗΜΜΑΤΑ

Κύκλωμα πολεοδόμων στη Χαλκιδική: Ελεύθεροι οι 21 συλληφθέντες