Ο παγκόσμιος πόλεμος στο λιανεμπόριο ρούχων: H&M, Zara και Shein
12:09 - 25/11/2024
Ο σουηδικός γίγαντας της μόδας Hennes & Mauritz (H&M) αντιδρά στην κυριαρχία του κινεζικού διαδικτυακού λιανοπωλητή Shein με ταχύτερα λανσαρίσματα προϊόντων. Στο μέλλον, τα νέα προϊόντα θα μπορούν να βρίσκονται στα ράφια ή στα σπίτια των πελατών μόλις έξι εβδομάδες μετά τη σύλληψη της ιδέας, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Ντανιέλ Έρβερ (Daniel Ervér) ... Περισσότερα
To άρθρο Ο παγκόσμιος πόλεμος στο λιανεμπόριο ρούχων: H&M, Zara και Shein δημοσιεύτηκε στο NewsIT .
Διαβάστε Περισσότερα στο Newsit