Είδη πολυτελείας: Γιατί 50 εκατομμύρια άνθρωποι σταμάτησαν να τα αγοράζουν «μάρκες»

07:10 - 20/11/2024

Μάρκες πολυτελείας όπως Dior και Burberry γνώρισαν τεράστια πτώση μετά από «αθετήσεις υποσχέσεων» στους πελάτες

Διαβάστε Περισσότερα στο in.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ in.gr

ΗΠΑ: Κρίση στην αγορά χρέους προβλέπει ο επικεφαλής της JPMorgan Chase

Ταξίδια με αεροπλάνο: Οι χρεώσεις για τις χειραποσκευές έφτασαν στις Βρυξέλλες

Ρωσία: Η πολεμική οικονομία του Πούτιν επιβραδύνεται – Οι Ρώσοι όμως αισθάνονται πλουσιότεροι

Χαρά και άγχος: Πώς το καλοκαίρι επηρεάζει την ψυχολογία μας;

The Melting Point: Όταν Εβραίοι έψαχναν τη Γη της Επαγγελίας στο Τέξας

Πολεοδομικός σχεδιασμός: Πώς η κυβέρνηση αλλάζει το δόγμα «για πάντα δάσος»