Είδη πολυτελείας: Γιατί 50 εκατομμύρια άνθρωποι σταμάτησαν να τα αγοράζουν «μάρκες»

07:10 - 20/11/2024

Μάρκες πολυτελείας όπως Dior και Burberry γνώρισαν τεράστια πτώση μετά από «αθετήσεις υποσχέσεων» στους πελάτες

Διαβάστε Περισσότερα στο in.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ in.gr

Οι 6 στις 10 επιχειρήσεις της ΕΕ παρείχαν απομακρυσμένη πρόσβαση στο προσωπικό τους

Δασμοί: Προβλήματα στα λιμάνια της Αμερικής από τη νέα συμφωνία Κίνας-ΗΠΑ

Μπολόνια – Μίλαν 1-0: Ο Εντόι χάρισε στην ομάδα του το τρίτο Κύπελλο της ιστορίας της

Παλαιστίνη: Εκδηλώσεις μνήμης για τη «Νάκμπα» – Οι Παλαιστίνιοι φοβούνται ότι η ιστορία θα επαναληφθεί

Καφεμαντεία αλά ChatGPT: Ελληνίδα κατέθεσε αίτηση διαζυγίου όταν η AI της διάβασε το φλιτζάνι

Έργο του Μοντριάν πωλήθηκε σε δημοπρασία για 47,6 εκατομμύρια δολάρια