Διαφήμιση που σοκάρει: Πώς το συναίσθημα της αηδίας διαμορφώνει τις αγοραστικές μας συνήθειες

14:37 - 16/11/2024

Δεν είναι σπάνιο φαινόμενο, οι εταιρείες να χρησιμοποιούν σοκαριστικές και αηδιαστικές εικόνες στην διαφήμιση με σκοπό να τραβήξουν την προσοχή των καταναλωτών. Ποιο είναι όμως το αποτέλεσμα αυτών των πρακτικών για τον θεατή;

Διαβάστε Περισσότερα στο tanea.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ tanea.gr

Ίλον Μασκ: Οκτώ περίεργα πράγματα για το δεξί χέρι του νέου πλανητάρχη

Ερωτήματα ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ για την παραίτηση στο ΥΠΕΞ – «Πυρά» στην κυβέρνηση

Ηλεκτρικά πατίνια: Τι αλλάζει με τον νέο ΚΟΚ – Τσουχτερά πρόστιμα και αυστηρές ποινές

Το πρώτο φιλαράκι

Κι αν γελάω είναι για να μην κλαίω