Γιατί οι εταιρείες αλλάζουν τα σήματά τους;

02:58 - 04/11/2024

Κατά καιρούς, οι εταιρείες αλλάζουν την αισθητική του εμβλήματός τους. Το φαινόμενο έχει αρχίσει να γίνεται πιο συχνό τα τελευταία χρόνια και υπάρχει συγκεκριμένος λόγος γι’ αυτό. Ως γνωστόν, το λογότυπο είναι η «οπτική αναπαράσταση μιας μάρκας» όπως θέλει η θεωρία του Μάρκετινγκ και της Αγοράς, γενικότερα. Φυσικά, αυτό ισχύει και στην Αυτοκινητοβιομηχανία, ένας βιομηχανικός […]

Διαβάστε Περισσότερα στο Newsauto.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ Newsauto.gr

Σουμάχερ: Ιδού γιατί του τα πουλάνε όλα

Zeekr Mix: Καθιστικό σε τέσσερις τροχούς

AC Ace Classic Electric: Ρετρό και ελαφρύ σαν… πούπουλο

Τι φέρνει η Ducati στο Μιλάνο

Η Infiniti διοργανώνει on board πάρτι!

F1 GP Σάο Πάολο: Χάνει την 3η θέση στο Sprint ο Φερστάπεν