ΔΕΔΔΗΕ: Από 4/11 πλήρως ψηφιακά η εξυπηρέτηση

11:46 - 30/10/2024

Ο ΔΕΔΔΗΕ προσηλωμένος στο στόχο του πελατοκεντρικού χαρακτήρα λειτουργίας του και της ψηφιοποίησης όλων των λειτουργιών του, ανακοινώνει ότι από τη Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2024, η υποβολή όλων των αιτημάτων των πελατών του θα γίνεται αποκλειστικά με ψηφιακό τρόπο και όχι με τη φυσική τους παρουσία και προσκόμιση χειρόγραφων εγγράφων στα υποκαταστήματά του. Αναλυτικότερα, από ... Περισσότερα To άρθρο ΔΕΔΔΗΕ: Από 4/11 πλήρως ψηφιακά η εξυπηρέτηση δημοσιεύτηκε στο NewsIT .

Διαβάστε Περισσότερα στο Newsit
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ Newsit

Σάκκαρη: «Πέρασα καλά όταν ήμουν εκτός tour»

Καιρός: Χιόνια στην Αττική το πρωί του Σαββάτου – Έκτακτο δελτίο επιδείνωσης από την ΕΜΥ

Καλάβρυτα: Έκλεισε ο οδοντωτός λόγω κατολισθήσεων

Τσιτσιπάς: «Θέλω να ανακαλύψω ξανά τον εαυτό μου, έχω κολλήσει τους τελευταίους μήνες»

Ευρώ: Νέα υποχώρηση έναντι του δολαρίου κατά 0,12%

Χρηματιστήριο Αθηνών: Ανεβαίνουν κατά 0,26% οι μετοχές στην πρώτη συνεδρίαση μετά από τα Χριστούγεννα