Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης: Έτυχε να λιποθυμήσουν μπροστά μου και όλοι με κοιτούσαν αν θα επέμβω

08:55 - 30/10/2024

“Τους είπα ότι κάνω τον γιατρό, δεν είμαι γιατρός.” ανέφερε ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης. Ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης παραχώρησε δηλώσεις στην κάμερα του Happy Day και στον Γιώργο Γιαννούλια, κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της σειράς, “Ο Γιατρός”. “Τα γυρίσματα τα χαιρόμαστε, παρά το γεγονός ότι είναι πολύωρα και συχνά δύσκολα γιατί εκτός από πολλές συναισθηματικέ σκηνές, ... Περισσότερα To άρθρο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης: Έτυχε να λιποθυμήσουν μπροστά μου και όλοι με κοιτούσαν αν θα επέμβω δημοσιεύτηκε στο NewsIT .

Διαβάστε Περισσότερα στο Newsit
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης: Λιποθύμησε κάποιος μπροστά μου και με κοίταγαν όλοι, τους είπα ότι κάνω τον γιατρό, δεν είμαι

Ο ηθοποιός αναφέρθηκε στον ρόλο του στη σειρά «Ο Γιατρός»

Διαβάστε το στο ProtoThema.gr

Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης: "Λιποθύμησε κάποιος μπροστά μου και με κοίταγαν όλοι, τους είπα ότι κάνω τον γιατρό, δεν είμαι"

Ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης αναφέρθηκε στον ρόλο του στη σειρά «Ο Γιατρός» - Δείτε το βίντεο με όλα όσα είπε η γνωστός ηθοποιός - «Έχουμε και πολλές σκηνές με ιατρικές διαδικασίες»

Διαβάστε το στο Παραπολιτικά

Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης: Λιποθύμησε κάποιος μπροστά μου και με κοίταγαν όλοι, τους είπα ότι κάνω τον γιατρό, δεν είμαι