Σούπερ μάρκετ: Η πτώση των τιμών, ο πόλεμος ιδιωτικής – επώνυμης ετικέτας και τα θύματά του
07:10 - 26/10/2024
Σε μία νέα φάση έχει εισέλθει ο «πόλεμος των τιμών» των κύριων ειδών διαβίωσης στα σούπερ μάρκετ -όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στην Ευρώπη- καθώς πλέον ο γενικός δείκτης τιμών βρίσκεται σε σταθερή πτωτική τροχιά προς το ορόσημο του 2%, ενώ αναμένεται να συνεχιστεί η μείωση των επιτοκίων της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας (ΕΚΤ). Βασικά ... Περισσότερα
To άρθρο Σούπερ μάρκετ: Η πτώση των τιμών, ο πόλεμος ιδιωτικής – επώνυμης ετικέτας και τα θύματά του δημοσιεύτηκε στο NewsIT .
Διαβάστε Περισσότερα στο Newsit