Πώς μια influencer κατάφερε να ακυρώσει πρόστιμα 170.000 ευρώ – Ο ειδικός αλγόριθμος που εντοπίζει φοροδιαφυγή
12:49 - 23/10/2024
Στο στόχαστρο της ειδικής ομάδας της ΑΑΔΕ βρίσκονται οι influencers που πρωταγωνιστούν στα social media προωθώντας προϊόντα και υπηρεσίες. Με τη βοήθεια ενός αλγόριθμου, οι ελεγκτές «τρέχουν» ελέγχους και διασταυρώσεις στους λογαριασμούς που διατηρούν οι influencers στο Instagram, το TikTok και το Facebook. Οι ελεγκτές ψάχνουν τις αναρτήσεις με τον έλεγχο να εκτείνεται σε βάθος ετών αναζητώντας οτιδήποτε έχουν ανεβάσει στο διαδίκτυο. Η μέθοδος που χρησιμοποιούν οι φορο-ελεγκτές για να εντοπίζουν τους ψηφιακούς φοροφυγάδες είναι απλή: Παράλληλα, οι ελεγκτές αξιοποιούν τα social media για τη συλλογή στοιχείων ελεγχόμενων προκειμένου να εντοπίσουν πληροφορίες που δείχνουν ότι διάγουν πολυτελ
Διαβάστε Περισσότερα στο Newsbeast.gr