Μαίρη Χρονοπούλου: Ένας χρόνος χωρίς τη «γοργόνα» που δάμασε τους… μάγκες
09:27 - 13/10/2024
Ήταν η ηθοποιός, που διέπρεψε ως ντάμα, δίπλα σε σχεδόν όλους τους σημαντικούς και ωραίους πρωταγωνιστές του ελληνικού σινεμά, η μοιραία γυναίκα, σε ρόλους σύνθετους
Διαβάστε Περισσότερα στο ProtoThema.gr
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ
Μαίρη Χρονοπούλου: Ένας χρόνος χωρίς την αλύγιστη "γοργόνα" - Η ταραχώδης ζωή της
Η ηθοποιός που διέπρεψε ως ντάμα, δίπλα σε σχεδόν όλους τους σημαντικούς και ωραίους πρωταγωνιστές του ελληνικού σινεμά, η μοιραία γυναίκα και η γεμάτη ζωή της
Διαβάστε το στο ΠαραπολιτικάΜαίρη Χρονοπούλου: Ένας χρόνος χωρίς τη «γοργόνα» του ελληνικού κινηματογράφου
Αν είχε γεννηθεί στην Αμερική, θα υποδυόταν τη femme fatale με μεγάλη άνεση και επιτυχία, αλλά ακόμη και στον ελληνικό κινηματογράφο, η Μαίρη Χρονοπούλου κατάφερε να είναι μία από τις ελάχιστες πρωταγωνίστριες που ερμήνευσε με επιτυχία δυναμικές γυναίκες – πολλές φορές μοιραίες. Η Μαίρη Χρονοπούλου, κατάφερε να γοητεύσει, χωρίς να διαθέτει την ξεχωριστή ομορφιά ή ... Περισσότερα
To άρθρο Μαίρη Χρονοπούλου: Ένας χρόνος χωρίς τη «γοργόνα» του ελληνικού κινηματογράφου δημοσιεύτηκε στο NewsIT .
Διαβάστε το στο NewsitΜαίρη Χρονοπούλου: Ένας χρόνος χωρίς την σπουδαία ηθοποιό
H Μαίρη Χρονοπούλου κατάφερε να είναι μία από τις ελάχιστες πρωταγωνίστριες που ερμήνευσε με επιτυχία δυναμικές γυναίκες, πολλές φορές μοιραίες.
Διαβάστε το στο tanea.grΜαίρη Χρονοπούλου: Ένας χρόνος χωρίς τη «γοργόνα» που δάμασε τους… μάγκες
Η καταπιεστική μητέρα, η αδελφική φιλία με τον Νίκο Κούρκουλο, η χρονιά ορόσημο και το τέλος της Μαίρης Χρονοπούλου.
Διαβάστε το στο tovimaΈνας χρόνος χωρίς τη Μαίρη Χρονοπούλου – Η «γοργόνα» που δάμασε τους… μάγκες
Θα μπορούσε να υποδυθεί μία femme fatale, με ιδιαίτερη πειστικότητα, αν ήταν Αμερικάνα, αλλά ακόμη και στον ελληνικό κινηματογράφο, η Μαίρη Χρονοπούλου κατάφερε να είναι μία από τις ελάχιστες πρωταγωνίστριες που ερμήνευσε με επιτυχία δυναμικές γυναίκες – πολλές φορές μοιραίες. Κατάφερε να γοητεύσει, χωρίς να διαθέτει την ξεχωριστή ομορφιά ή τις ελκυστικές καμπύλες, κάτι που πρέπει να της αναγνωριστεί, σε έναν χώρο που επικρατούσαν μονοδιάστατες έως και φαιδρές απόψεις για τις ελκυστικές πρωταγωνίστριες. Διέθετε, όμως, τη φινέτσα, το απαραίτητο ταμπεραμέντο και φυσικά το υποκριτικό ταλέντο, το οποίο δούλεψε, ακόμη περισσότερο στην ωριμότητά της, για να μην ξεμείνει με τις δάφνες ενός
Διαβάστε το στο Newsbeast.gr