Το 82% των καταναλωτών προτιμά επώνυμη φέτα – Το καλάθι του νοικοκυριού επηρεάζει περιστασιακά τις προτιμήσεις
23:57 - 10/10/2024
Στη χαρτογράφηση των συνθηκών ανταγωνισμού στο τυρί φέτα προχώρησε η Επιτροπή Ανταγωνισμού και δημοσιοποίησε τα ευρήματα, υπογραμμίζοντας ότι η φέτα αποτελεί το 2% των συνολικών πωλήσεων των 11 σούπερ μάρκετ, ενώ από τον αριθμό των προμηθευτών και από την διάταξη των μεριδίων τους διαπιστώνεται ότι η αγορά προμήθειας των σούπερ μάρκετ στη φέτα χαρακτηρίζεται από χαμηλή συγκέντρωση. Η επιτροπή αναφέρει ότι οι στόχοι της χαρτογράφησης ήταν: Στο πλαίσιο της χαρτογράφησης εστάλησαν ερωτηματολόγια από την γενική διεύθυνση Ανταγωνισμού σε 11 σούπερ μάρκετ, τα οποία συγκεντρώνουν μερίδιο άνω του 95% του κλάδου λιανικού εμπορίου τροφίμων και η περίοδος για την οποία ελήφθησαν στοιχεία ήταν μεταξύ
Διαβάστε Περισσότερα στο Newsbeast.gr
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ
Το 82% των καταναλωτών προτιμά επώνυμη φέτα – Το καλάθι του νοικοκυριού επηρεάζει περιστασιακά τις προτιμήσεις
Στην χαρτογράφηση των συνθηκών ανταγωνισμού στο τυρί φέτα προχώρησε η Επιτροπή Ανταγωνισμού, στο πλαίσιο της χαρτογράφησης των συνθηκών ανταγωνισμού, σε όλες τις αγορές ή όλους τους κλάδους της οικονομίας. Η επιτροπή δημοσιοποίησε τα ευρήματα της χαρτογράφησης υπογραμμίζοντας ότι η φέτα αποτελεί το 2% των συνολικών πωλήσεων των 11 σούπερ μάρκετ, ενώ από τον αριθμό των […]
Διαβάστε το στο thecaller.grΤο 82% των καταναλωτών προτιμάει επώνυμη φέτα – Το καλάθι του νοικοκυριού επηρεάζει περιστασιακά τις προτιμήσεις
Στην χαρτογράφηση των συνθηκών ανταγωνισμού στο τυρί φέτα προχώρησε η Επιτροπή Ανταγωνισμού. Η επιτροπή δημοσιοποίησε τα ευρήματα της χαρτογράφησης υπογραμμίζοντας ότι η φέτα αποτελεί το 2% των συνολικών πωλήσεων των 11 σούπερ μάρκετ, ενώ από τον αριθμό των προμηθευτών και από την διάταξη των μεριδίων τους διαπιστώνεται ότι η αγορά προμήθειας των σούπερ μάρκετ στη φέτα […]
Διαβάστε το στο irafina.gr