Έρευνα Klarna: Οι Έλληνες καταναλωτές επιλέγουν την αθλητική ένδυση ως καθημερινό στυλ

14:46 - 22/07/2024

Η Klarna, η κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης, δημοσίευσε νέα στοιχεία από την πρόσφατη έρευνα που υλοποίησε σχετικά με τα σπορ στην Ελλάδα. Τα αποτελέσματα της έρευνας της Klarna αναδεικνύουν μία σημαντική αλλαγή στην αντίληψη της αθλητικής μόδας, τονίζοντας την αυξανόμενη αποδοχή και δημοτικότητά της στο καθημερινό ντύσιμο. ... Περισσότερα To άρθρο Έρευνα Klarna: Οι Έλληνες καταναλωτές επιλέγουν την αθλητική ένδυση ως καθημερινό στυλ δημοσιεύτηκε στο NewsIT .

Διαβάστε Περισσότερα στο Newsit
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ Newsit

Αιτωλικό: 5 πράγματα που ίσως δεν γνωρίζετε για τη «μικρή Βενετία» της Ελλάδας

Συνελήφθη 38χρονος καταζητούμενος για τουλάχιστον 6 παράνομες υιοθεσίες – Εκκρεμούσαν εις βάρος του 2 εντάλματα

Η πυρηνική ενέργεια αναστήθηκε και διεκδικεί ανανεωμένο ρόλο

Χάρι Στάιλς και Λούις Τόμλινσον αποχαιρέτησαν το πρώην μέλος των One Direction, Λίαμ Πέιν

Πότε θα ξεκαθαρίσει το τοπίο για το μέλλον του αεροδρομίου «Ν. Καζαντζάκης» στην Κρήτη

Μήνυμα Κυριάκου Μητσοτάκη στον Αντώνη Σαμαρά και δεξιότερα της ΝΔ