Καταναλωτές: Στροφή σε ελληνικά και ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα

10:00 - 18/03/2024

Σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (Private Label-PL) στρέφονται οι Έλληνες καταναλωτές, προκειμένου να μειώσουν το κόστος των αγορών τους στο σούπερ μάρκετ με φόντο την ακρίβεια, σύμφωνα με ετήσια έρευνα που… Καταναλωτές: Στροφή σε ελληνικά και ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα - Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Διαβάστε Περισσότερα στο naftemporiki.gr
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

Ερευνα: Στροφή σε ελληνικά και ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα από τους καταναλωτές

Η συντριπτική πλειονότητα (90,3%) των ερωτηθέντων δήλωσε ότι δυσκολεύεται οικονομικά εξαιτίας των αυξημένων τιμών στο σούπερ μάρκετ. Οι καταναλωτές στρέφονται σε φθηνότερες και λιγότερες αγορές ενώ οι μισοί δηλώνουν ότι περιορίζονται στα απολύτως απαραίτητα προϊόντα. Σχεδόν ένας στους δέκα καταναλωτές δηλώνει ότι δεν μπορεί να αγοράσει ούτε τα στοιχειώδη The post Ερευνα: Στροφή σε ελληνικά και ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα από τους καταναλωτές appeared first on Protagon.gr.

Διαβάστε το στο protagon.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ naftemporiki.gr

Χρηματιστήριο: ΟΤΕ και Τράπεζες «έριξαν» την Αθήνα

ALUMIL: Ενισχύει την παρουσία της στον Καναδά – Νέες συνεργασίες και συμμετοχή σε πρωτοποριακά έργα

Παρίσι: Επί ποδός 5.500 αστυνομικοί ενόψει του αγώνα Γαλλία – Ισραήλ

Θ. Σκυλακάκης στην COP29: Η αποτελεσματικότητα έχει απόλυτη προτεραιότητα στις πολιτικές μας για το κλίμα

ΕΠΟ: Πριμ και στον Μπάλντοκ

Τα 7 τατουάζ του νέου υπουργού Αμυνας του Τραμπ