Καταναλωτές: Στροφή σε ελληνικά και ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα

10:00 - 18/03/2024

Σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (Private Label-PL) στρέφονται οι Έλληνες καταναλωτές, προκειμένου να μειώσουν το κόστος των αγορών τους στο σούπερ μάρκετ με φόντο την ακρίβεια, σύμφωνα με ετήσια έρευνα που… Καταναλωτές: Στροφή σε ελληνικά και ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα - Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Διαβάστε Περισσότερα στο naftemporiki.gr
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

Ερευνα: Στροφή σε ελληνικά και ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα από τους καταναλωτές

Η συντριπτική πλειονότητα (90,3%) των ερωτηθέντων δήλωσε ότι δυσκολεύεται οικονομικά εξαιτίας των αυξημένων τιμών στο σούπερ μάρκετ. Οι καταναλωτές στρέφονται σε φθηνότερες και λιγότερες αγορές ενώ οι μισοί δηλώνουν ότι περιορίζονται στα απολύτως απαραίτητα προϊόντα. Σχεδόν ένας στους δέκα καταναλωτές δηλώνει ότι δεν μπορεί να αγοράσει ούτε τα στοιχειώδη The post Ερευνα: Στροφή σε ελληνικά και ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα από τους καταναλωτές appeared first on Protagon.gr.

Διαβάστε το στο protagon.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ naftemporiki.gr

Ολοκληρώθηκε η «δίκη του αιώνα»

Θ. Κοντογεώργης: «Ευκαιριακές προτάσεις για τις τράπεζες ακούγονται ευχάριστα αλλά μπορεί να έχουν επιπτώσεις»

Αμύθητη η περιουσία του Άσαντ με εκτιμήσεις για 2 δισ. ευρώ και δεκάδες πολυτελή ακίνητα

Ισπανία: Γιατί ήταν η μόνη χώρα που έλειπε από τα θυρανοίξια της Νοτρ Νταμ;

Αυξημένες κατά 14% οι δαπάνες των τουριστών στην Ελλάδα: Ποιες χώρες συνεισφέρουν περισσότερο

Google: Αποκαλύπτει ένα «απίστευτο» τσιπ κβαντικού υπολογισμού