Η ατζέντα και η στρατηγική Μητσοτάκη με φόντο τις Ευρωεκλογές
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ
Η ατζέντα και η στρατηγική Μητσοτάκη με φόντο τις Ευρωεκλογές
Ο Φεβρουάριος ήταν ένας μήνας δοκιμασίας για την κυβέρνηση, καθώς είχαν ανοίξει πολλά μέτωπα.
ΤΟΥ ΛΟΥΚΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ
Χθες, ο Κυριάκος Μητσοτάκης, έδωσε το στίγμα για την ατζέντα της άνοιξης, ρίχνοντας το βάρος στην οικονομία και ειδικότερα εκεί που πονάει ο πολίτης, στην ακρίβεια. Το υπουργείο Ανάπτυξης έδωσε τη λίστα με τα 108 προϊόντα ευρείας λαϊκής κατανάλωσης, όπου θα υπάρξει από σήμερα μείωση τιμών 4,9% έως και 41,9%, ενώ θα υπάρξουν μεσοσταθμικές μειώσεις 15% για 3.000 προϊόντα, μέσα στο προσεχές διάστημα. Μιλάμε για μειώσεις επί σημαντικών αυξήσεων που είχαν περάσει στον τελικό καταναλωτή τους προηγούμενους μήνες. Στόχος της κυβέρνησης είναι να φτάσουμε στον Μάιο και οι καταναλωτές να
Διαβάστε το στο tilegrafimanews.gr