Θα αντικαταστήσει η Τεχνητή Νοημοσύνη τα call centers;

14:32 - 16/05/2023

Ανατροπές στον κλάδο της εξυπηρέτησης πελατών φέρνει η εισβολή της τεχνητής νοημοσύνης και η ιλιγγιώδης ανάπτυξη τεχνολογιών όπως το ChatGTP, παράγοντας απαντήσεις οι οποίες προσαρμόζονται -ενίοτε- σε «τρομακτικό» βαθμό στον ανθρώπινο και φυσικό τόνο. Η έκταση της αυτοματοποίησης του κλάδου, θα είναι τόσο μεγάλη τα επόμενα χρόνια, που δεν είναι λίγοι αυτοί που μιλούν ακόμη […]

Διαβάστε Περισσότερα στο myvolos.net
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ myvolos.net

Βολιβία: Υπό έκδοση ένταλμα σύλληψης κατά του πρώην Προέδρου Έβο Μοράλες

Ένθετο Κόσμος: «CYBERCAB» το καινούριο ρομποτικό ταξί χωρίς οδηγό

Χωρίς λούνα παρκ το παζάρι της Καρδίτσας – Πλειοδότρια η 78χρονη με το “λευκό” ποινικό μητρώο

Έρ. Σωτηροπούλου στο Πρώτο: Το σεξ στις μέρες μας είναι μπανάλ – Ταμπού έχει γίνει το συναίσθημα και το να λες σ’ αγαπώ (audio)

Unilever: Πούλησε το σύνολο των δραστηριοτήτων της στην Ρωσία στον όμιλο Arnest

Aυτοκίνητα: Μείωση πωλήσεων 5,6% τον Σεπτέμβριο