Θα αντικαταστήσει η Τεχνητή Νοημοσύνη τα call centers;
14:32 - 16/05/2023
Ανατροπές στον κλάδο της εξυπηρέτησης πελατών φέρνει η εισβολή της τεχνητής νοημοσύνης και η ιλιγγιώδης ανάπτυξη τεχνολογιών όπως το ChatGTP, παράγοντας απαντήσεις οι οποίες προσαρμόζονται -ενίοτε- σε «τρομακτικό» βαθμό στον ανθρώπινο και φυσικό τόνο. Η έκταση της αυτοματοποίησης του κλάδου, θα είναι τόσο μεγάλη τα επόμενα χρόνια, που δεν είναι λίγοι αυτοί που μιλούν ακόμη […]
Διαβάστε Περισσότερα στο myvolos.net