Επική γκάφα στην Ιταλία: Έφτιαξαν βίντεο για προσέλκυση τουριστών με πλάνα από τη Σλοβενία
18:55 - 25/04/2023
Ο ιστορικός τέχνης στην Ιταλία αποκαλεί τη διαφημιστική καμπάνια «αισχρή» σπατάλη χρημάτων.Αντιμέτωπο με το χλευασμό των πολιτών βρέθηκε το υπουργείο Τουρισμού της Ιταλίας αφού σε ένα επίσημο βίντεο για την προσέλκυση τουριστών στην Ιταλία χρησιμοποιήθηκαν πλάνα από ανθρώπους στη Σλοβενία να πίνουν σλοβενικό κρασί. Το βίντεο, μέρος μιας καμπάνιας ύψους 9 εκατ. ευρώ που παρήγαγε ο όμιλος επικοινωνίας Armando Testa, δέχθηκε επικρίσεις και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ακόμη και πριν αποκαλυφθεί ότι μέρος του είχε γυριστεί στο εξωτερικό. Με τίτλο «Open to Meraviglia» (Ανοιχτοί στο θαύμα), το βίντεο παρουσιάζει μια ηλεκτρονική έκδοση «επιρροής» της Αφροδίτης, σύμβολο της ιταλικής τέχνης, όπως απεικ
Διαβάστε Περισσότερα στο ieidiseis.gr
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ
Ιταλία: Βίντεο προώθησης του υπουργείου Τουρισμού δείχνει πλάνα από τη Σλοβενία
Ιστορικός τέχνης χαρακτήρισε τη διαφημιστική καμπάνια «αποκρουστική» και μία «χυδαία» σπατάλη χρημάτων
Διαβάστε το στο ProtoThema.grΕπική γκάφα με τουριστικό σποτ στην Ιταλία: Η Αφροδίτη σε ρόλο influencer παρουσίασε τοπίο από τη Σλοβενία
Αρνητικές αντιδράσεις ξέσπασαν στην Ιταλία με το νέο τουριστικό σποτ του υπουργείου Τουρισμού, καθώς η θεά Αφροδίτη απεικονίζεται ως σύγχρονη influencer και μεταξύ άλλων παρουσίασε ένα «ιταλικό τοπίο» που είναι στη Σλοβενία. Το βίντεο, μέρος μιας καμπάνιας συνολικού ύψους 9 εκατομμυρίων ευρώ, το οποίο παρήχθη από τον όμιλο τηλεπικοινωνιών Armando Testa, χλευάστηκε σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ακόμη και πριν αποκαλυφθεί ότι πλάνα του βίντεο είχαν κινηματογραφηθεί σε περιοχές εκτός Ιταλίας. Με τίτλο «Open to Meraviglia» (Ανοιχτοί στο Θαύμα), στο βίντεο παρουσιάζεται μια ψηφιοποιημένη influencer μορφή της Αφροδίτης, σύμβολο της ιταλικής τέχνης, όπως αυτή απεικονίζεται στον πίνακα «Η Γέννηση
Διαβάστε το στο Newsbeast.gr