Ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο για όλο τις διεργασίες του Δημοσίου προανήγγειλε ο Πιερρακάκης
08:56 - 05/04/2023
«Έχουμε πολλές εκκρεμότητες στην ψηφιακή διακυβέρνηση που στόχος μας είναι να τις ολοκληρώσουμε την επόμενη τετραετία», είπε μεταξύ άλλων ο Κυριάκος Πιερρακάκης.Ο Κυριάκος Πιερρακάκης προανήγγειλε τη δημιουργία ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου για όλο το δημόσιο, στο οποίο θα καλούν οι πολίτες για όλες της διεργασίες του δημοσίου τομέα και την κάθε περίπτωση θα χρεώνεται αποκλειστικά ένας υπάλληλος. Ο υπουργός ψηφιακής διακυβέρνησης, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΣΚΑΪ, είπε πως «έχουμε ψηφιοποιήσει 1.530 υπηρεσίες στο gov.gr και συνολικά έχουμε μετρήσει ότι υπάρχουν 5.500». Προσέθεσε, δε, ότι έχουν ήδη δημοπρατηθεί μεγάλα έργα ψηφιοποίησης, όπως του ΕΦΚΑ, των νοσοκομείων και της πολεοδομίας, τ
Διαβάστε Περισσότερα στο ieidiseis.gr
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ
Πιερρακάκης: Ένα τηλεφωνικό κέντρο για όλες τις διαδικασίες του Δημοσίου – Έρχεται το ευρωπαϊκό wallet ταυτότητας
O υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης, σε ραδιοφωνική του συνέντευξη στον ΣΚΑΪ, ανακοίνωσε ότι σύντομα θα υπάρξει ένα τηλεφωνικό κέντρο για όλο το Δημόσιο, όλες τις διεργασίες και τις διαδικασίες του δημόσιου τομέα. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπουργός, «θα καλεί ο πολίτης σε έναν αριθμό στον οποίο θα χρεώνεται η υπόθεσή του σε κάποιον υπάλληλο. ... Περισσότερα
To άρθρο Πιερρακάκης: Ένα τηλεφωνικό κέντρο για όλες τις διαδικασίες του Δημοσίου – Έρχεται το ευρωπαϊκό wallet ταυτότητας δημοσιεύτηκε στο NewsIT .
Διαβάστε το στο NewsitΠιερρακάκης: «Θα υπάρξει ένα τηλεφωνικό κέντρο για όλες τις διαδικασίες του Δημοσίου»
«Θα υπάρξει ένα τηλεφωνικό κέντρο για όλο το Δημόσιο, όλες τις διεργασίες και τις διαδικασίες του δημόσιου τομέα, θα καλεί ο πολίτης...
Διαβάστε το στο ZouglaΈρχεται ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο για όλες τις υπηρεσίες του δημοσίου
Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία ενός ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου, στο οποίο οι πολίτες θα μπορούν να καλούν για οποιαδήποτε υπηρεσία και διεργασία αφορά το δημόσιο. Αυτό αποκάλυψε ο Κυριάκος Πιερρακάκης,…
Έρχεται ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο για όλες τις υπηρεσίες του δημοσίου - Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Διαβάστε το στο naftemporiki.grΠιερρακάκης: «Θα υπάρξει ένα τηλεφωνικό κέντρο για όλες τις διαδικασίες του Δημοσίου»
Πιερρακάκης: «Θα υπάρξει ένα τηλεφωνικό κέντρο για όλες τις διαδικασίες του Δημοσίου» ckardampikis
Wed, 05/04/2023 - 09:46
Διαβάστε το στο sofokleousin.grΕνναίο τηλεφωνικό κέντρο για όλο το δημόσιο προαναγγέλει ο Πιερρακάκης
Τι είπε για τις εκλογές και την πρόταση του Νίκου Ανδρουλάκη «Έχουμε ψηφιοποιήσει 1.530 υπηρεσίες στο gov.gr και συνολικά έχουμε μετρήσει ότι υπάρχουν 5.500» τόνισε μιλώντας στον ΣΚΑΪ 100,3 ο υπουργός ψηφιακής διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης. Προσέθεσε ότι έχουν ήδη δημοπρατηθεί μεγάλα έργα ψηφιοποίησης, όπως του ΕΦΚΑ, των νοσοκομείων και της πολεοδομίας, τα οποία θα έχουν
Το άρθρο Ενναίο τηλεφωνικό κέντρο για όλο το δημόσιο προαναγγέλει ο Πιερρακάκης εμφανίστηκε πρώτα στο Paraskhnio.gr.
Διαβάστε το στο paraskhnio.grΠιερρακάκης: Ένα τηλεφωνικό κέντρο για όλες τις διαδικασίες του Δημοσίου
Για ένα τηλεφωνικό κέντρο για όλο το Δημόσιο μίλησε ο ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης σε ραδιοφωνική του συνέντευξη στον ΣΚΑΪ, τονίζοντας ότι «θα αφορά όλες τις διεργασίες και…Περισσότερα...
Διαβάστε το στο Cnn.grK. Πιερρακάκης: Θα υπάρξει ένα τηλεφωνικό κέντρο για όλες τις διαδικασίες του Δημοσίου
«Θα υπάρξει ένα τηλεφωνικό κέντρο για όλο το Δημόσιο, όλες τις διεργασίες και τις διαδικασίες του δημόσιου τομέα, θα καλεί ο πολίτης σε έναν αριθμό στον οποίο θα χρεώνεται η υπόθεσή του σε κάποιον υπάλληλο. Δημοπρατείται αυτό το έργο αυτήν [...]
Διαβάστε το στο matrix24.gr