Άρθρο του Π. Κριάρη στην «Κ»: Τα social media αλλάζουν το ηλεκτρονικό εμπόριο
08:34 - 26/03/2023
Στην Κίνα, η διαδικτυακή πλατφόρμα αγορών Taobao της Alibaba εισήγαγε το 2016 αυτό που σήμερα αποκαλείται live commerce. Το νέο επιχειρηματικό μοντέλο ήταν τόσο επιτυχημένο που έφθασε να αντιπροσωπεύει σήμερα, και εντός λίγων μόνο ετών, το 10% του συνόλου των ηλεκτρονικών πωλήσεων στη χώρα. Τις τελευταίες δύο δεκαετίες τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αναντίρρητα αλλάξει […]
Διαβάστε Περισσότερα στο myvolos.net