Σούπερ μάρκετ: Γιατί “Σκλαβενίτης” και “Μασούτης” εξαγοράζουν ευκολότερα αλυσίδες έναντι των ανταγωνιστών τους- Το παράδειγμα της “Γέγος”
18:32 - 30/01/2023
Στο ερώτημα γιατί οι μικρές αλυσίδες σούπερ μάρκετ “εμπιστεύονται” κυρίως συγκεκριμένες αλυσίδες για να διαθέσουν την επιχειρηματική τους δραστηριότητα μέσω εξαγοράς, η απάντηση συχνά βρίσκεται στο γεγονός ότι ο τρόπος που κλείνονται οι εκάστοτε συμφωνίες διασφαλίζει μεν τους μικρότερους παίκτες, ενίοτε όμως ανοίγει περιπέτειες για τους μεγαλύτερους. Επί παραδείγματι, στην περίπτωση της πρόσφατα εξαγορασθείσας Γέγος, […]
Διαβάστε Περισσότερα στο irafina.gr