ΟΑΣΑ: Σε πιλοτική λειτουργία ο ψηφιακός «βοηθός», απαντά σε σχόλια και ερωτήσεις επιβατών

11:58 - 23/11/2022

Σε πιλοτική λειτουργία τέθηκε ο ψηφιακός «βοηθός» (chatbot) στην επίσημη ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ (www.oasa.gr). Πρόκειται για ένα πρόγραμμα «τεχνητής νοημοσύνης» που αλληλοεπιδρά με τους χρήστες / επιβάτες, παρέχοντας χρηστικές πληροφορίες / απαντήσεις. Το νέο αυτό εργαλείο επικοινωνίας με τους επιβάτες βασίζεται σε αλγόριθμους μηχανικής εκμάθησης (machine learning) και επεξεργασίας γραπτής φυσικής γλώσσας (natural language processing). ... Περισσότερα To άρθρο ΟΑΣΑ: Σε πιλοτική λειτουργία ο ψηφιακός «βοηθός», απαντά σε σχόλια και ερωτήσεις επιβατών δημοσιεύτηκε στο NewsIT .

Διαβάστε Περισσότερα στο Newsit
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

ΟΑΣΑ: Σε πιλοτική λειτουργία ο ψηφιακός «βοηθός»

Απαντά στα σχόλια και σε ερωτήσεις των επιβατών

Διαβάστε το στο tanea.gr

Σε πιλοτική λειτουργία ο ψηφιακός «βοηθός» στην ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ – Απαντά στα σχόλια και ερωτήσεις των επιβατών

Σε πιλοτική λειτουργία τέθηκε ο ψηφιακός «βοηθός» (chatbot) στην επίσημη ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ (www.oasa.gr). Πρόκειται για ένα πρόγραμμα «τεχνητής νοημοσύνης» που αλληλοεπιδρά με τους χρήστες / επιβάτες, παρέχοντας χρηστικές πληροφορίες / απαντήσεις. Το νέο αυτό εργαλείο επικοινωνίας με τους επιβάτες βασίζεται σε αλγόριθμους μηχανικής εκμάθησης (machine learning) και επεξεργασίας γραπτής φυσικής γλώσσας (natural language processing). Μέσω αυτοματοποιημένων ερωταπαντήσεων «καταλαβαίνει» και απαντά στα σχόλια και στις ερωτήσεις που τίθενται σε γραπτή φυσική γλώσσα, προωθώντας τη διαδραστική και άμεση επικοινωνία με τους επιβάτες. O ψηφιακός «βοηθός», σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, απαντά σε ερωτήσει

Διαβάστε το στο Newsbeast.gr

ΟΑΣΑ: Σε πιλοτική λειτουργία ο ψηφιακός «βοηθός» – Απαντά στα σχόλια και σε ερωτήσεις των επιβατών

ΟΑΣΑ: Σε πιλοτική λειτουργία τέθηκε ο ψηφιακός «βοηθός» (chatbot) στην επίσημη ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ(www.oasa.gr). Πρόκειται για ένα πρόγραμμα «τεχνητής νοημοσύνης» που αλληλοεπιδρά με τους χρήστες / επιβάτες, παρέχοντας χρηστικές πληροφορίες / απαντήσεις. Το νέο αυτό εργαλείο επικοινωνίας με τους επιβάτες βασίζεται σε αλγόριθμους μηχανικής εκμάθησης (machine learning) και επεξεργασίας γραπτής φυσικής γλώσσας (natural language processing). […] Το άρθρο ΟΑΣΑ: Σε πιλοτική λειτουργία ο ψηφιακός «βοηθός» – Απαντά στα σχόλια και σε ερωτήσεις των επιβατών εμφανίστηκε πρώτα στο Ελεύθερος Τύπος.

Διαβάστε το στο eleftherostypos.gr

ΟΑΣΑ: Σε πιλοτική λειτουργία ο «Ψηφιακός Βοηθός»

Σε πιλοτική λειτουργία μέσω της ιστοσελίδας του έθεσε ο ΟΑΣΑ τον  «ψηφιακό βοηθό»,  ένα πρόγραμμα τεχνητής νοημοσύνης που αλληλοεπιδρά με τον χρήστη/επιβάτη παρέχοντας χρηστικές πληροφορίες. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, σε… ΟΑΣΑ: Σε πιλοτική λειτουργία ο «Ψηφιακός Βοηθός» - Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Διαβάστε το στο naftemporiki.gr

ΟΑΣΑ: Σε πιλοτική λειτουργία ο ψηφιακός «βοηθός» – Απαντά στα σχόλια και σε ερωτήσεις των επιβατών

ΟΑΣΑ: Σε πιλοτική λειτουργία τέθηκε ο ψηφιακός «βοηθός» (chatbot) στην επίσημη ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ(www.oasa.gr). Πρόκειται για ένα πρόγραμμα «τεχνητής νοημοσύνης» που αλληλοεπιδρά με τους χρήστες / επιβάτες, παρέχοντας χρηστικές πληροφορίες / απαντήσεις. Το νέο αυτό εργαλείο επικοινωνίας με τους επιβάτες βασίζεται σε αλγόριθμους μηχανικής εκμάθησης (machine learning) και επεξεργασίας γραπτής φυσικής γλώσσας (natural language processing). […] The post ΟΑΣΑ: Σε πιλοτική λειτουργία ο ψηφιακός «βοηθός» – Απαντά στα σχόλια και σε ερωτήσεις των επιβατών appeared first on Λόγια-Σταράτα.

Διαβάστε το στο logiastarata.gr

ΟΑΣΑ: Σε πιλοτική λειτουργία ο ψηφιακός βοηθός - Απαντά σε ερωτήσεις πολιτών

Μέσω αυτοματοποιημένων ερωταπαντήσεων ο νέος βοηθός του ΟΑΣΑ, «καταλαβαίνει» και…

Διαβάστε το στο onsports.gr

ΟΑΣΑ: Σε πιλοτική λειτουργία ο ψηφιακός «βοηθός»

ΟΑΣΑ: Ο ψηφιακός «βοηθός» απαντάει σε σχόλια και ερωτήσεις των επιβατών.

Διαβάστε το στο neolaia.gr

Σε πιλοτική λειτουργία ο ψηφιακός «βοηθός» στην ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ

Σε πιλοτική λειτουργία τέθηκε ο ψηφιακός «βοηθός» (chatbot) στην επίσημη ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ(www.oasa.gr).Πρόκειται για ένα πρόγραμμα «τεχνητής νοημοσύνης» που αλληλοεπιδρά με τους χρήστες / επιβάτες, παρέχοντας χρηστικές πληροφορίες / απαντήσεις.Το νέο αυτό εργαλείο επικοινωνίας με τους επιβάτες βασίζεται [...]

Διαβάστε το στο matrix24.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ Newsit

Τροχαίο δυστύχημα στην Ανάβυσσο: Αυτοκίνητο ανατράπηκε και «καρφώθηκε» σε μάντρα κτήματος

Οι σκηνοθέτες της ταινίας «Heretic» πρόσθεσαν στους τίτλους τέλους μήνυμα για την Τεχνητή Νοημοσύνη

Μέρκελ: Το αφοπλιστικό χαμόγελο Τσίπρα και ο διάλογος πριν το δημοψήφισμα – «Όχι φυσικά» – Ο Παπανδρέου και η αποτυχία Σαμαρά

Έκκληση του ΟΗΕ για «μόνιμη κατάπαυση του πυρός» στον Λίβανο, το Ισραήλ και τη Γάζα - Νέο σφυροκόπημα στη Βηρυτό

Ρώσος λιποτάκτης αποκαλύπτει: Τα πυρηνικά όπλα τέθηκαν σε συναγερμό την πρώτη ημέρα της εισβολής στην Ουκρανία

Σούπερ μάρκετ: Στον προθάλαμο της λίστας με τις μειωμένες τιμές επιπλέον 100 προϊόντα