Οι Ευρωπαίοι κόβουν γλυκά, κρασί και προϊόντα ομορφιάς λόγω πληθωρισμού – «Στροφή» στα εκπτωτικά καταστήματα

16:16 - 15/11/2022

Αύξηση των πωλήσεων σε εκπτωτικά καταστήματα, αναζήτηση των καλύτερων προσφορών, άνθιση της αγοράς μεταχειρισμένων, μείωση εξόδων… Απέναντι στον πληθωρισμό που πλήττει την Ευρώπη εδώ και πολλούς μήνες, οι καταναλωτές προσπαθούν να προσαρμόσουν τις συνήθειές τους για να διατηρήσουν όσο το δυνατόν περισσότερη από την αγοραστική τους δύναμη. Σε μια μάλλον χαρακτηριστική εξέλιξη: στο Ηνωμένο Βασίλειο όπου ο πληθωρισμός αγγίζει το 10%, η γερμανική Aldi έγινε στην αρχή της σχολικής χρονιάς η 4η μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ στη χώρα, πίσω από την Tesco, την Sainsbury’s και την Asda, ξεπερνώντας τη Morrisons. Η κίνηση αυτή είναι κοινή σε όλη την Ευρώπη: τα λιγότερα ακριβά καταστήματα, ή

Διαβάστε Περισσότερα στο Newsbeast.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ Newsbeast.gr

Η Ουκρανία επιτέθηκε με drones σε ρωσικές περιοχές – Φωτιά σε ένα εργοστάσιο

Βέτο Ηλιόπουλου για πώληση παίκτη στην ΑΕΚ – «Παζάρι» για deal 6 εκατ. ο Άρης

Το πρόγραμμα-φωτιά του ΠΑΟΚ μέχρι τα Χριστούγεννα

Θύμα κλοπής η τραγουδίστρια Τάνια Μπρεάζου

Δωρεά 10 νέων περιπολικών στην ΕΛ.ΑΣ από τον Νίκο Πατέρα

Νετανιάχου: «Όποιος τολμήσει να βλάψει τους ομήρους μας θα έχει αίμα στο κεφάλι του»