Σούπερ μάρκετ: Ανάπτυξη 4,6% στην αγορά το 9μηνο – Η ακρίβεια γεμίζει τα ταμεία και αδειάζει τα καλάθια
10:58 - 26/10/2022
Αυξημένες πωλήσεις σε αξία κατά 4,6% παρουσίασε η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., Ηπειρωτική Ελλάδα & Κρήτη, εξαιρούμενων των νησιών) το εννεάμηνο του 2022 (στοιχεία YTD έως 02 Οκτωβρίου 2022), σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο. Σύμφωνα με την εταιρεία μετρήσεων NielsenIQ, η τάση αυτή οδηγείται από τα τρόφιμα, τόσο τα φρέσκα (+6,6%) όσο και τα τυποποιημένα (+5,5%), καθώς η κατηγορία του bazaar εμφανίζει μηδενική ανάπτυξη, ενώ αντίστοιχα οι μεγάλες FMCG κατηγορίες της οικιακής χρήσης, καθώς και της προσωπικής φροντίδας παρουσιάζουν σημαντικά πιο μετριοπαθή αύξηση πωλήσεων σε αξία, στο +1,0% και +0,6% αντίστοιχα. Α
Διαβάστε Περισσότερα στο Newsbeast.gr
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ
Σούπερ Μάρκετ: Η ακρίβεια γεμίζει τα ταμεία και αδειάζει τα καλάθια
Ποια προϊόντα εμφάνισαν μεγάλες αυξήσεις τιμών σύμφωνα με την NielsenIQ
Διαβάστε το στο in.grΣούπερ Μάρκετ: Η ακρίβεια γεμίζει τα ταμεία και αδειάζει τα καλάθια
Αυξημένες πωλήσεις σε αξία κατά 4,6% παρουσίασε η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, εξαιρούμενων των νησιών) το εννεάμηνο του 2022 (στοιχεία YTD έως 02 Οκτωβρίου 2022), σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο. Όπως προκύπτει από την έρευνα σημειώθηκαν μεγάλες ανατιμήσεις σε ψωμί, ζυμαρικά […]
Διαβάστε το στο dete.gr