ΟΑΣΑ: Έρχεται ο ψηφιακός «βοηθός» Chatbot
09:04 - 01/10/2022
Ένα ακόμη βήμα ψηφιοποίησης στις υπηρεσίες του ΟΑΣΑ θα τεθεί σε λειτουργία το προσεχές διάστημα προς όφελος του επιβατικού κοινού...
Διαβάστε Περισσότερα στο Zougla
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ
ΟΑΣΑ: Έρχεται ο ψηφιακός «βοηθός» Chatbot
Σύστημα αυτοματοποιημένων ερωταπαντήσεων με ευφυές πρόγραμμα «διαλόγου» με τον χρήστη/επιβάτη
Διαβάστε το στο ProtoThema.grΟΑΣΑ: Έρχεται ο ψηφιακός «βοηθός» Chatbot
Ένα ακόμη βήμα ψηφιοποίησης στις υπηρεσίες του ΟΑΣΑ θα τεθεί σε λειτουργία το προσεχές διάστημα προς όφελος του επιβατικού κοινού. Πρόκειται για τον ψηφιακό «βοηθό» – Chatbot και θα τεθεί στην υπηρεσία του κοινού προκειμένου να απλουστευθεί η επικοινωνία και να ενισχυθεί η αλληλεπίδραση των επιβατών με τον Οργανισμό. Μιλάμε για ένα ευφυές πρόγραμμα «τεχνητής […]
Το άρθρο ΟΑΣΑ: Έρχεται ο ψηφιακός «βοηθός» Chatbot εμφανίστηκε πρώτα στο Ελεύθερος Τύπος.
Διαβάστε το στο eleftherostypos.grΟΑΣΑ: Ερχεται ο ψηφιακός «βοηθός» Chatbot
Το εργαλείο επικοινωνίας με τους επιβάτες θα βασίζεται σε σύγχρονους αλγόριθμους μηχανικής εκμάθησης (machine learning) και επεξεργασίας γραπτής φυσικής γλώσσας (natural language processing).
Διαβάστε το στο euro2day.grΟΑΣΑ: Έρχεται ο ψηφιακός "βοηθός" Chatbot - Ο έξυπνος διάλογος με τον χρήστη/επιβάτη
ΟΑΣΑ: Έρχεται ο ψηφιακός "βοηθός" Chatbot - Ο έξυπνος διάλογος με τον χρήστη/επιβάτηekomninou
Σαβ, 01/10/2022 - 09:02
Διαβάστε το στο sofokleousin.grΟΑΣΑ: Έρχεται ο ψηφιακός «βοηθός» Chatbot
Ένα ακόμη βήμα ψηφιοποίησης στις υπηρεσίες του ΟΑΣΑ θα τεθεί σε λειτουργία το προσεχές διάστημα προς όφελος του επιβατικού κοινού.
Διαβάστε το στο matrix24.grΟΑΣΑ: Έρχεται ο ψηφιακός «βοηθός»-Chatbot
Ένα ακόμη βήμα ψηφιοποίησης στις υπηρεσίες του ΟΑΣΑ θα τεθεί σε λειτουργία το προσεχές διάστημα προς όφελος του επιβατικού κοινού.
Πρόκειται για τον ψηφιακό «βοηθό» - Chatbot και θα τεθεί στην υπηρεσία του κοινού, προκειμένου να απλουστευθεί η επικοινωνία και να ενισχυθεί η αλληλεπίδραση των επιβατών με τον Οργανισμό.
Πρόκειται για ένα ευφυές πρόγραμμα «τεχνητής νοημοσύνης» που θα αλληλεπιδρά με τους χρήστες -επιβάτες, παρέχοντας χρηστικές πληροφορίες-απαντήσεις για τις αστικές συγκοινωνίες.
Το σύγχρονο εργαλείο επικοινωνίας με τους επιβάτες θα βασίζεται σε σύγχρονους αλγόριθμους μηχανικής εκμάθησης (machine learning) και επεξεργασίας γραπτής φυσικής γλώσσας (natural language processing). Μέσω
Διαβάστε το στο grtimes.gr