ΟΑΣΑ: Ερχεται ο ψηφιακός βοηθός Chatbot - Ενα σύστημα τεχνητής νοημοσύνης που θα απαντά σε ερωτήσεις επιβατών
08:36 - 01/10/2022
Ένα ακόμη βήμα ψηφιοποίησης στις υπηρεσίες του ΟΑΣΑ θα τεθεί σε λειτουργία το προσεχές διάστημα προς όφελος του επιβατικού κοινού.
Διαβάστε Περισσότερα στο thetoc.gr
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ
ΟΑΣΑ: Έρχεται ο ψηφιακός «βοηθός» Chatbot – Θα δίνει χρηστικές πληροφορίες στους επιβάτες
Ένα ακόμη βήμα ψηφιοποίησης στις υπηρεσίες του ΟΑΣΑ θα τεθεί σε λειτουργία το προσεχές διάστημα προς όφελος του επιβατικού κοινού.Ένα ακόμη βήμα ψηφιοποίησης στις υπηρεσίες του ΟΑΣΑ θα τεθεί σε λειτουργία το προσεχές διάστημα προς όφελος του επιβατικού κοινού.Πρόκειται για τον ψηφιακό «βοηθό» – Chatbot και θα τεθεί στην υπηρεσία του κοινού προκειμένου να απλουστευθεί η επικοινωνία και να ενισχυθεί η αλληλεπίδραση των επιβατών με τον Οργανισμό. Μιλάμε για ένα ευφυές πρόγραμμα «τεχνητής νοημοσύνης» […]
Διαβάστε το στο thecaller.grΟΑΣΑ - Ψηφιακός «βοηθός» Chatbot: Σύστημα αυτοματοποιημένων ερωταπαντήσεων για το επιβατικό κοινό
Ένα ακόμη βήμα ψηφιοποίησης στις υπηρεσίες του ΟΑΣΑ θα τεθεί…
Διαβάστε το στο onsports.grΟΑΣΑ - Ψηφιακός «βοηθός» Chatbot: Σύστημα αυτοματοποιημένων ερωταπαντήσεων για το επιβατικό κοινό
Ένα ακόμη βήμα ψηφιοποίησης στις υπηρεσίες του ΟΑΣΑ θα τεθεί σε λειτουργία το προσεχές διάστημα προς όφελος του επιβατικού κοινού. Περισσότερα...
Διαβάστε το στο Cnn.gr