e-satisfaction.com & eΤURN: Η Φωνή του Δημότη ακούγεται και αλλάζει την τοπική αυτοδιοίκηση
13:40 - 20/09/2022
Η e-satisfaction.com και η eTURN ενώνουν τις δυνάμεις τους και δημιουργούν ένα κανάλι επικοινωνίας μεταξύ Δήμων και Δημοτών, με γνώμονα τη βελτίωση της καθημερινότητας των Δημοτών.
Το ψηφιακό εργαλείο της Φωνής του Δημότη, έρχεται να μετρήσει την ικανοποίησή τους από τις παρεχόμενες υπηρεσίες/δομές του Δήμου, με την αποστολή ερωτηματολογίων (μέσω SMS, Viber ή/και email), αξιολογώντας υπηρεσίες/δομές, όπως ΚΕΠ, Δημοτική Πισίνα, Καθαριότητα, Προσβασιμότητα σε ΑμεΑ κλπ.
Μέσω της πλατφόρμας συλλογής feedback από τους Δημότες, ο εκάστοτε Δήμος:
• Παρακολουθεί τον βαθμό ικανοποίησης των Δημοτών
• Κατανοεί τις πραγματικές ανάγκες των Δημοτών
• Αντιλαμβάνεται ποιες υπηρεσίες και δομές χρειάζονται βελτί
Διαβάστε Περισσότερα στο grtimes.gr