Starbucks, Nike, Adidas, Burberry, Gucci: Βουλιάζουν οι πωλήσεις των κολοσσών καταναλωτικών αγαθών στην Κίνα

13:24 - 22/08/2022

Οι παγκόσμιοι κολοσσοί καταναλωτικών αγαθών, από κοσμήματα μέχρι αθλητικά είδη, ενδύματα και καφέδες, είδαν τις πωλήσεις τους στην Κίνα να υποχωρούν σημαντικά στο προηγούμενο τρίμηνο, λόγω των lockdown που επέβαλε η δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία στον κόσμο. Η Starbucks είναι από τους μεγάλους χαμένους, αναφέροντας πτώση άνω του 40% στις πωλήσεις το τρίμηνο που έληξε στις […]

Διαβάστε Περισσότερα στο mononews.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ mononews.gr

JPMorgan: Κέρδη και έσοδα άνω των εκτιμήσεων το γ’ τρίμηνο

Ώρα μηδέν για τον Νέο Οικοδομικό Κανονισμό: Τι θα αποφασίσουν οι δικαστές του ΣτΕ, τι υποστήριξαν οι δικηγόροι

Smart City Innovators: Έξυπνες Πόλεις για ένα Βιώσιμο μέλλον

Mασάζ για μακροζωία; Τι λένε οι επιστημονικές έρευνες

Πιερρακάκης: Για 2η φορά πρόεδρος του Global Strategy Group του ΟΟΣΑ

Ομαδικά εργαστήρια επαγγελματικής πληροφόρησης και συμβουλευτικής για εργαζόμενους, ανέργους και ευάλωτες ομάδες