«Grow» για την Upstream στον τομέα του αυτοματοποιημένου προσωποποιημένου μάρκετινγκ  

13:16 - 17/07/2022

Αυτοματοποιημένη Προσωποποιημένη Επικοινωνία Μάρκετινγκ είναι το νέο τεχνολογικό επίτευγμα της Upstream, μέσω της πλατφόρμας της Grow.  Μιλώντας στο naftemporiki.gr ο Δημήτρης Μανιάτης, Διευθύνων Σύμβουλος της Upstream, εξηγεί πως εξελίσσεται πλέον σε εταιρεία ΜarTech (marketing technology), στοχεύοντας στη διεθνή αγορά αλλά και αξιοποιώντας το ελληνικό τεχνολογικό ταλέντο.

Διαβάστε Περισσότερα στο naftemporiki.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ naftemporiki.gr

Εξωγήινο πέπλο σκόνης σκέπασε τη Γη και άλλαξε το κλίμα της πριν από μερικά εκατ. έτη

Βίβιαν Κοντομάρη: «…η αλήθεια πρέπει να λέγεται, […] προπάντων, με αγάπη»

Ναυτιλία: Κυκλώνας τελών απειλεί την ποντοπόρο

Κάλεσμα ΕΕΚΕ σε μποϋκοτάζ: Δεν ψωνίζουμε στις 15 Μαρτίου

Ακίνητα: Μέχρι τον Αύγουστο η αναστολή ΦΠΑ

Ναυτιλία: 4 σκόπελοι στην αγορά ξηρού φορτίου