«Grow» για την Upstream στον τομέα του αυτοματοποιημένου προσωποποιημένου μάρκετινγκ  

13:16 - 17/07/2022

Αυτοματοποιημένη Προσωποποιημένη Επικοινωνία Μάρκετινγκ είναι το νέο τεχνολογικό επίτευγμα της Upstream, μέσω της πλατφόρμας της Grow.  Μιλώντας στο naftemporiki.gr ο Δημήτρης Μανιάτης, Διευθύνων Σύμβουλος της Upstream, εξηγεί πως εξελίσσεται πλέον σε εταιρεία ΜarTech (marketing technology), στοχεύοντας στη διεθνή αγορά αλλά και αξιοποιώντας το ελληνικό τεχνολογικό ταλέντο.

Διαβάστε Περισσότερα στο naftemporiki.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ naftemporiki.gr

Χρηματιστήριο: ΟΤΕ και Τράπεζες «έριξαν» την Αθήνα

ALUMIL: Ενισχύει την παρουσία της στον Καναδά – Νέες συνεργασίες και συμμετοχή σε πρωτοποριακά έργα

Παρίσι: Επί ποδός 5.500 αστυνομικοί ενόψει του αγώνα Γαλλία – Ισραήλ

Θ. Σκυλακάκης στην COP29: Η αποτελεσματικότητα έχει απόλυτη προτεραιότητα στις πολιτικές μας για το κλίμα

ΕΠΟ: Πριμ και στον Μπάλντοκ

Τα 7 τατουάζ του νέου υπουργού Αμυνας του Τραμπ