«Grow» για την Upstream στον τομέα του αυτοματοποιημένου προσωποποιημένου μάρκετινγκ  

13:16 - 17/07/2022

Αυτοματοποιημένη Προσωποποιημένη Επικοινωνία Μάρκετινγκ είναι το νέο τεχνολογικό επίτευγμα της Upstream, μέσω της πλατφόρμας της Grow.  Μιλώντας στο naftemporiki.gr ο Δημήτρης Μανιάτης, Διευθύνων Σύμβουλος της Upstream, εξηγεί πως εξελίσσεται πλέον σε εταιρεία ΜarTech (marketing technology), στοχεύοντας στη διεθνή αγορά αλλά και αξιοποιώντας το ελληνικό τεχνολογικό ταλέντο.

Διαβάστε Περισσότερα στο naftemporiki.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ naftemporiki.gr

Ολοκληρώθηκε η «δίκη του αιώνα»

Θ. Κοντογεώργης: «Ευκαιριακές προτάσεις για τις τράπεζες ακούγονται ευχάριστα αλλά μπορεί να έχουν επιπτώσεις»

Αμύθητη η περιουσία του Άσαντ με εκτιμήσεις για 2 δισ. ευρώ και δεκάδες πολυτελή ακίνητα

Ισπανία: Γιατί ήταν η μόνη χώρα που έλειπε από τα θυρανοίξια της Νοτρ Νταμ;

Αυξημένες κατά 14% οι δαπάνες των τουριστών στην Ελλάδα: Ποιες χώρες συνεισφέρουν περισσότερο

Google: Αποκαλύπτει ένα «απίστευτο» τσιπ κβαντικού υπολογισμού