Η προσαρμοστικότητα και η ευελιξία: δύο προϋποθέσεις για την ανάπτυξη των εταιρειών

09:44 - 27/06/2022

Προσαρμοστικότητα, φρέσκιες ιδέες αλλά και αφομοίωση των trends της παγκόσμιας αγοράς σε συνδυασμό με την αγάπη για τη δουλειά αποτελεί το τρίπτυχο της στρατηγικής αλλά και το κλειδί της επιτυχίας ειδικά για τις εταιρείες delivery φαγητού που είδαν τις παραγγελίες τους να αναπτύσσονται ραγδαία στη διάρκεια των Lockdowns, όταν η εστίαση έμεινε κλειστή και οι καταναλωτές στράφηκαν στις on line παραγγελίες.

Διαβάστε Περισσότερα στο naftemporiki.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ naftemporiki.gr

Χρηματιστήριο: ΟΤΕ και Τράπεζες «έριξαν» την Αθήνα

ALUMIL: Ενισχύει την παρουσία της στον Καναδά – Νέες συνεργασίες και συμμετοχή σε πρωτοποριακά έργα

Παρίσι: Επί ποδός 5.500 αστυνομικοί ενόψει του αγώνα Γαλλία – Ισραήλ

Θ. Σκυλακάκης στην COP29: Η αποτελεσματικότητα έχει απόλυτη προτεραιότητα στις πολιτικές μας για το κλίμα

ΕΠΟ: Πριμ και στον Μπάλντοκ

Τα 7 τατουάζ του νέου υπουργού Αμυνας του Τραμπ