Μειωμένες οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ το πρώτο τρίμηνο του 2022 – Στροφή στην ιδιωτική ετικέτα
11:58 - 28/04/2022
Μειωμένες πωλήσεις σε αξία κατά 1,4% παρουσίασε η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., Ηπειρωτική Ελλάδα & Κρήτη, εξαιρούμενων των Νησιών) το πρώτο τρίμηνο του 2022 (στοιχεία YTD έως 27 Μαρτίου 2022), σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο. Σύμφωνα με την εταιρεία μετρήσεων NielsenIQ, η αρνητική τάση κατά […]
Διαβάστε Περισσότερα στο mikrometoxos.gr