Κορκίδης: Η αυστηρότερη τιμωρία για μία επιχείρηση είναι η απώλεια του πελάτη

14:32 - 19/04/2022

«Το μεγαλύτερο πρόστιμο και η αυστηρότερη τιμωρία επιβάλλεται σε μια επιχείρηση από τον ίδιο τον καταναλωτή, πόσο μάλλον όταν δυσφημίζεται». Αυτό σημείωσε σε δήλωσή του ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς και του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Αττικής, Βασίλης Κορκίδης, σχετικά με την τροπολογία του υπουργείου Ανάπτυξης για τη δημοσιοποίηση της εμπορικής επωνυμίας επιχειρήσεων Το άρθρο Κορκίδης: Η αυστηρότερη τιμωρία για μία επιχείρηση είναι η απώλεια του πελάτη εμφανίστηκε πρώτα στο Paraskhnio.gr.

Διαβάστε Περισσότερα στο paraskhnio.gr
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

Β. Κορκίδης: «Η αυστηρότερη τιμωρία για μία επιχείρηση είναι η απώλεια του πελάτη»

«Το μεγαλύτερο πρόστιμο και η αυστηρότερη τιμωρία επιβάλλεται σε...

Διαβάστε το στο Zougla

Κορκίδης: Η αυστηρότερη τιμωρία για μία επιχείρηση είναι η απώλεια του πελάτη

Κορκίδης: Η αυστηρότερη τιμωρία για μία επιχείρηση είναι η απώλεια του πελάτηvdounis Tue, 19/04/2022 - 15:46

Διαβάστε το στο sofokleousin.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ paraskhnio.gr

Δεν καταργείται το πράσινο τιμολόγιο!

Τρόποι αντιμετώπισης και πρόληψης για την βία ανηλίκων

Μαρινάκης για Σύνοδο MED-9: Μία από τις πρώτες συζητήσεις είναι το μεταναστευτικό

Σπουδαιότητα του προληπτικού ελέγχου των μαστών: Γιατί τον οφείλω στον εαυτό μου;

Σάλος στη Στουγκάρδη με σκανδαλώδη όπερα που προκάλεσε ναυτία σε 18 θεατές! (video+photo)

Ποιοι είναι οι 11 με τους οποίους φτιάχνει «κόμμα τσέπης» ο Κασσελάκης;