Κορκίδης: Η αυστηρότερη τιμωρία για μία επιχείρηση είναι η απώλεια του πελάτη
14:32 - 19/04/2022
«Το μεγαλύτερο πρόστιμο και η αυστηρότερη τιμωρία επιβάλλεται σε μια επιχείρηση από τον ίδιο τον καταναλωτή, πόσο μάλλον όταν δυσφημίζεται». Αυτό σημείωσε σε δήλωσή του ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς και του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Αττικής, Βασίλης Κορκίδης, σχετικά με την τροπολογία του υπουργείου Ανάπτυξης για τη δημοσιοποίηση της εμπορικής επωνυμίας επιχειρήσεων
Το άρθρο Κορκίδης: Η αυστηρότερη τιμωρία για μία επιχείρηση είναι η απώλεια του πελάτη εμφανίστηκε πρώτα στο Paraskhnio.gr.
Διαβάστε Περισσότερα στο paraskhnio.gr
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ
Β. Κορκίδης: «Η αυστηρότερη τιμωρία για μία επιχείρηση είναι η απώλεια του πελάτη»
«Το μεγαλύτερο πρόστιμο και η αυστηρότερη τιμωρία επιβάλλεται σε...
Διαβάστε το στο ZouglaΚορκίδης: Η αυστηρότερη τιμωρία για μία επιχείρηση είναι η απώλεια του πελάτη
Κορκίδης: Η αυστηρότερη τιμωρία για μία επιχείρηση είναι η απώλεια του πελάτηvdounis
Tue, 19/04/2022 - 15:46
Διαβάστε το στο sofokleousin.gr