Χατζηδάκης: Πάνω από 260 εκατ. ηλεκτρονικές συναλλαγές έχουν γίνει τα τελευταία 2,5 χρόνια

12:26 - 15/04/2022

Ο πολίτης ταλαιπωρείται στις δημόσιες υπηρεσίες και αγανακτεί, όταν τηλεφωνεί και δεν απαντά κανείς στην άλλη γραμμή, ανέφερε ο υπουργός Εργασίας, Κωστής Χατζηδάκης, ανοίγοντας την εκδήλωση του υπουργείου Εργασίας για την αναβάθμιση της ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης των πολιτών από τις υπηρεσίες και τους φορείς κοινωνικής ασφάλισης και απασχόλησης. Συνεχίζοντας είπε ότι δύο κύρια προβλήματα αντιμετωπίζει στο υπουργείο Εργασίας από την πρώτη ημέρα, τις εκκρεμείς συντάξεις και την εξυπηρέτηση των πολιτών. Η αντίληψη που υπήρχε στον ΕΦΚΑ ήταν «έτσι το βρήκαμε και έτσι θα πάμε» είπε και συμπλήρωσε πως «αποφασίσαμε να το αλλάξουμε υιοθετώντας έξι πολιτικές σε συνεργασία με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρ

Διαβάστε Περισσότερα στο grtimes.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ grtimes.gr

Η Κοινωνία της Πληροφορίας στο Viber! (VIDEO)

Δήμος Κιλκίς: Δωρεάν στειρώσεις και σήμανση για τα δεσποζόμενα ζώα συντροφιάς

Θ. Κοντογεώργης: Η οικονομική ενίσχυση των πολιτών ζητούμενο της κυβέρνησης στον δύσκολο χειμώνα (VIDEO)

Συγκλονιστικό βίντεο: Η στιγμή της έκρηξης στη γέφυρα της Κριμαίας-Έρευνα για τα αίτια διέταξε ο Πούτιν

Θεσσαλονίκη: Προσπάθησαν να κλέψουν ρούχα από κατάστημα αλλά τους «τσάκωσε» το αντικλεπτικό

Ρωσία: Παγιδευμένο όχημα προκάλεσε την έκρηξη στη γέφυρα–«Οτιδήποτε παράνομο πρέπει να καταστραφεί», λέει το Κίεβο (VIDEO)