Βαρεμένος: Διαφημιστική δαπάνη του Μετρό Θεσσαλονίκης για ενίσχυση ΜΜΕ φίλιων της ΝΔ
14:06 - 03/01/2020
Πολιτική
Για το κόστος των 640.000 ευρώ το 2020 ως δαπάνη για τη διαφήμιση του Μετρό Θεσσαλονίκης κυρίως για την οικονομική ενίσχυση φίλιων ΜΜΕ, αφού το έργο μόνο καθυστερεί, μίλησε Στο Κόκκινο ο Γιώργος Βαρεμένος, βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του κόμματος, ενώ αναφέρθηκε και για τον μηχανισμό προπαγάνδας της ΝΔ που κάνει κυριολεκτικά το άσπρο - μαύρο.
Ο κ. Βαρεμένος στον Στάθη Σχινά εξήγησε ότι η κυβέρνηση αντί να ολοκληρώσει το έργο του Μετρό στη Θεσσαλονίκη, οδήγησε στην αναστολή του, το έκανε πάνω – κάτω και φυσικά το θέμα της απόσπασης των αρχαιοτήτων που βρέθηκαν κατά την εκσκαφή συνιστά «μια βαρβαρότητα πολιτική και πολιτιστική που έχει διεθνείς διαστάσεις».
Διαβάστε Περισσότερα στο topontiki.gr