Σούπερ μάρκετ: Ο τζίρος του 2021, τα μηνύματα για το 2022 και η επίπτωση των ανατιμήσεων

13:00 - 06/02/2022

Οριακά ανοδικά (+0,6%) έκλεισε το 2021 για τον κλάδο της οργανωμένης λιανικής καταναλωτικών προιόντων. Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας μετρήσεων του οργανωμένου λιανεμπορίου IRI, την περυσινή χρονιά ο τζίρος σε αξία των σούπερ μάρκετ (Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη μη συμπεριλαμβανομένων πωλήσεων της Lidl) διαμορφώθηκε στα επίπεδα των 7,951 δισ. ευρώ έναντι 7,905 δισ. ευρώ το 2020.

Διαβάστε Περισσότερα στο naftemporiki.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ naftemporiki.gr

Ολοκληρώθηκε η «δίκη του αιώνα»

Θ. Κοντογεώργης: «Ευκαιριακές προτάσεις για τις τράπεζες ακούγονται ευχάριστα αλλά μπορεί να έχουν επιπτώσεις»

Αμύθητη η περιουσία του Άσαντ με εκτιμήσεις για 2 δισ. ευρώ και δεκάδες πολυτελή ακίνητα

Ισπανία: Γιατί ήταν η μόνη χώρα που έλειπε από τα θυρανοίξια της Νοτρ Νταμ;

Αυξημένες κατά 14% οι δαπάνες των τουριστών στην Ελλάδα: Ποιες χώρες συνεισφέρουν περισσότερο

Google: Αποκαλύπτει ένα «απίστευτο» τσιπ κβαντικού υπολογισμού