Σούπερ μάρκετ: Τι σχεδιάζουν Σκλαβενίτης, ΑΒ Βασιλόπουλος, My Market και Μασούτης για το 2022

15:06 - 01/01/2022

Τις επενδύσεις τους σε φυσικά καταστήματα, ψηφιακό κανάλι και υποδομές συνεχίζουν και το 2022 οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ.

Διαβάστε Περισσότερα στο mononews.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ mononews.gr

JPMorgan: Κέρδη και έσοδα άνω των εκτιμήσεων το γ’ τρίμηνο

Ώρα μηδέν για τον Νέο Οικοδομικό Κανονισμό: Τι θα αποφασίσουν οι δικαστές του ΣτΕ, τι υποστήριξαν οι δικηγόροι

Smart City Innovators: Έξυπνες Πόλεις για ένα Βιώσιμο μέλλον

Mασάζ για μακροζωία; Τι λένε οι επιστημονικές έρευνες

Πιερρακάκης: Για 2η φορά πρόεδρος του Global Strategy Group του ΟΟΣΑ

Ομαδικά εργαστήρια επαγγελματικής πληροφόρησης και συμβουλευτικής για εργαζόμενους, ανέργους και ευάλωτες ομάδες