Public-MediaMarkt: Νέα στρατηγική με βασικό πυλώνα τον τομέα των logistics και του last mile

17:04 - 16/12/2021

Νέα στρατηγική που διατηρεί στο επίκεντρο τους καταναλωτές και τους ανθρώπους της παρουσίασε πρόσφατα η Public-MediaMarkt, σε ειδική εκδήλωση για τους διευθυντές του δικτύου και τα στελέχη της.

Διαβάστε Περισσότερα στο naftemporiki.gr
Για οποιαδήποτε επικοινωνία παρακαλούμε στείλτε στο info@taxidromos.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ naftemporiki.gr

Χρηματιστήριο: ΟΤΕ και Τράπεζες «έριξαν» την Αθήνα

ALUMIL: Ενισχύει την παρουσία της στον Καναδά – Νέες συνεργασίες και συμμετοχή σε πρωτοποριακά έργα

Παρίσι: Επί ποδός 5.500 αστυνομικοί ενόψει του αγώνα Γαλλία – Ισραήλ

Θ. Σκυλακάκης στην COP29: Η αποτελεσματικότητα έχει απόλυτη προτεραιότητα στις πολιτικές μας για το κλίμα

ΕΠΟ: Πριμ και στον Μπάλντοκ

Τα 7 τατουάζ του νέου υπουργού Αμυνας του Τραμπ