Τσακλόγλου για 1555: Στόχος μας να γίνει κομμάτι των ασφαλισμένων
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ
Τσακλόγλου: Στόχος μας το 1555 να γίνει κομμάτι της καθημερινότητας των ασφαλισμένων
"Το 1555 δεν είναι ένα απλό τηλεφωνικό κέντρο, αλλά ένα σύγχρονο επιχειρησιακό κέντρο διαχείρισης και παρακολούθησης των αιτημάτων...
Διαβάστε το στο ZouglaΤσακλόγλου: Στόχος μας είναι το τηλεφωνικό κέντρο 1555 να γίνει κομμάτι της καθημερινότητας των ασφαλισμένων
«Το 1555 δεν είναι ένα απλό τηλεφωνικό κέντρο, αλλά ένα σύγχρονο επιχειρησιακό κέντρο διαχείρισης και παρακολούθησης των αιτημάτων των πολιτών, για όλες τις υπηρεσίες και τους εποπτευόμενους φορείς του Υπουργείου», ανέφερε νωρίτερα τη Δευτέρα, στη Βουλή, ο Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, κ. Πάνος Τσακλόγλου, κατά τη διάρκεια της απάντησης του σε σχετική επίκαιρη ερώτηση στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου. Όπως τόνισε ο κ. Τσακλόγλου, «στόχος μας είναι το 1555 να γίνει κομμάτι της καθημερινότητας, και το βασικό κανάλι επικοινωνίας των πολιτών για τα ασφαλιστικά, τα συνταξιοδοτικά, τα εργασιακά, τα προνοιακά και τα λοιπά συναφή ζητήματά τους», επισημαίνοντας παράλληλα ότ
Διαβάστε το στο Newsbeast.grΠ. Τσακλόγλου: Στόχος μας το τηλεφωνικό κέντρο 1555 να γίνει κομμάτι της καθημερινότητας των ασφαλισμένων
“Το 1555 δεν είναι ένα απλό τηλεφωνικό κέντρο, αλλά ένα σύγχρονο επιχειρησιακό κέντρο διαχείρισης και παρακολούθησης των αιτημάτων των πολιτών για όλες τις υπηρεσίες και τους εποπτευόμενους φορείς του υπουργείου,…
Διαβάστε το στο politik.grΠ. Τσακλόγλου: Το τηλεφωνικό κέντρο 1555 να γίνει κομμάτι της καθημερινότητας των ασφαλισμένων
«Το 1555 δεν είναι ένα απλό τηλεφωνικό κέντρο, αλλά ένα σύγχρονο επιχειρησιακό κέντρο διαχείρισης και παρακολούθησης των αιτημάτων των πολιτών,...
The post Π. Τσακλόγλου: Το τηλεφωνικό κέντρο 1555 να γίνει κομμάτι της καθημερινότητας των ασφαλισμένων appeared first on GRTimes.gr.
Διαβάστε το στο grtimes.gr